زمان مطالعه: 1 دقیقه

خودکشی متهم هنگام دستگیری در ایلام

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: متهم دارای محکومیت مالی در ایلام در حین دستگیری اقدام به خودزنی کرد و فوت شد.
10 مهر 1401
شناسه : 90658
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90658
267+
بالا
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: متهم دارای محکومیت مالی در ایلام در حین دستگیری اقدام به خودزنی کرد و فوت شد.

حادثه 24 -  معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: متهم دارای محکومیت مالی در ایلام در حین دستگیری اقدام به خودزنی کرد و فوت شد.

سرهنگ فرزاد یاسمی بیان کرد: در پی دستور مقام قضایی مبنی بر جلب شخصی به خودزنی و فوت متهم دارای محکومیت مالی در ایلامعلت محکومیت مالی، ماموران پس از شناسایی و هماهنگی لازم به محل اختفای وی مراجعه و نامبرده را دستگیر کردند.

 وی تاکید کرد: این متهم دارای محکومیت مالی بوده است.

 معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام اضافه کرد: متأسفانه متهم پس از دستگیری و حین انتقال با استفاده از اسلحه کمری غیر مجاز و غیر متعارفی که در بدن خود مخفی کرده بود اقدام به خودزنی کرد.

سرهنگ یاسمی ادامه داد: پس از خودزنی متهم و با هماهنگی‌های بعمل آمده بلافاصله اورژانس و مقام قضایی جهت پیگیری اقدامات درمانی و سیر مراحل قانونی به محل مراجعه کردند.

وی اضافه کرد: اقدامات درمانی در محل موثر واقع نشد و متهم به علت شدت جراحات وارده فوت کرد و حسب دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

آخرین اخبار «حوادث ایلام» را در صفحه حوادث ایلام حادثه 24 بخوانید.

 صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر