زمان مطالعه: 1 دقیقه

قاتلی در کرمانشاه به عشق امام حسین بخشیده شد

معاون قضایی دادگستری استان کرمانشاه از بخشش یک محکوم به قصاص در کرمانشاه با پویش به عشق امام حسین(ع) می بخشم خبر داد.
30 شهریور 1401
شناسه : 90478
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90478
435+
بالا
معاون قضایی دادگستری استان کرمانشاه از بخشش یک محکوم به قصاص در کرمانشاه با پویش به عشق امام حسین(ع) می بخشم خبر داد.

حادثه 24 -  معاون قضایی دادگستری استان کرمانشاه از بخشش یک محکوم به قصاص در کرمانشاه با پویش به عشق امام حسین(ع) می بخشم خبر داد.

منوچهر فتاحی در  در تشریح جزئیات این پرونده، اظهارکرد: سال 1393 به دلیل اختلافات خانوادگی، نزاعی بین دو طایفه در کرمانشاه رخ می دهد که منجر به کشته شدن یکی از طرفین نزاع می شود.

وی با بیان اینکه وقوع این حادثه اختلافات بین دو طایفه را تشدید می کند، افزود: ادامه دار شدن این اختلافات باعث تشکیل چندین پرونده در دادسرا و دادگاه های کرمانشاه می شود.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه ادامه داد: سرانجام این پرونده پس از طی مراحل قانونی، به صدور حکم قصاص برای قاتل انجامید و مورد تائید قرار گرفت.

وی به گذشت حدود 9 سال از وقوع این قتل اشاره کرد و گفت: در این سالها قاتل از بزه خود پشیمان شده بود و در کابوس اجرای حکم به سر می برد تا اینکه این پرونده به درخواست خانواده اش و دستور مقام قضایی پرونده برای حل و فصل و ایجاد سازش به شعبه 45 شورای حل اختلاف استان کرمانشاه ارجاع شد.

فتاحی به تلاش شبانه روزی اعضای ستاد صبر شورای حل اختلاف استان برای به سازش رسیدن این پرونده اشاره کرد و گفت: سرانجام خانواده مقتول، به حرمت ماه محرم و ارادتی که به اهل بیت عصمت و طهارت داشتند، با پویش به عشق امام حسین(ع) می بخشم قاتل فرزند خود را بخشیدند. 

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر