زمان مطالعه: 1 دقیقه

ترافیک صوری شگرد موبایل قاپ حرفه ای در اتوبان چمران

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپ اتوبان چمران حین سرقت خبر داد و گفت : متهم با ایجاد ترافیک صوری موبایل قاپی می کرد.
23 شهریور 1401
شناسه : 90304
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90304
400+
بالا
جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپ اتوبان  چمران  حین سرقت خبر داد و گفت : متهم با ایجاد ترافیک صوری موبایل قاپی می کرد.

حادثه 24 -  جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپ اتوبان  چمران  حین سرقت خبر داد و گفت : متهم با ایجاد ترافیک صوری موبایل قاپی می کرد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه شهروندان در اتوبان چمران به روش موبایل قاپی رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری یوسف آباد بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و بررسی جغرافیای محل جرم به دست آوردند سرقت ها در یک شرایط یکسان اتفاق افتاده است افزود: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، ۳ سارق با استفاده از ۲ دستگاه موتورسیکلت به محل جرم مراجعه و راکب و ترک نشین موتورسیکلتی با ترافیک صوری، شرایط سرقت را برای راکب موتورسیکلت دیگر فراهم می کنند و با قاپیدن تلفن همراه شهروندان از داخل خودروها از محل متواری می شوند.

 این مقام انتظامی به شناسایی چهره سارقان و مراقبت های ویژه پلیسی اشاره کرد و گفت: روز گذشته سارقان که برای سرقت در بزرگراه چمران حاضر و در تلاش ارتکاب سرقت بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و در یک عملیات غافلگیرانه یکی از راکبان موتورسیکلت دستگیر ولی راکب و سرنشین موتورسیکلت دیگر از محل متواری شدند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۳۲ ساله در تحقیقات اولیه به ۱۰ فقره سرقت تلفن همراه با همدستی ۲متهم دیگر اعتراف کرد و تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و دستگیری متهمان متواری در دستور کار قرار دارد، در پایان خاطر نشان کرد: متهم برای گرفتن دستور قضائی روانه دادسرا شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر