زمان مطالعه: 1 دقیقه

خالی کردن جیب 13 نفر با فروش یک واحد مسکن مهر

جانشین پلیس تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که یک واحد مسکن مهر را به ۱۳ متقاضی فروخته و متواری شده بود، خبر داد.
24 تیر 1401
شناسه : 88480
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88480
265+
بالا
جانشین پلیس تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که یک واحد مسکن مهر را به ۱۳ متقاضی فروخته و متواری شده بود، خبر داد.

حادثه 24 -  جانشین پلیس تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که یک واحد مسکن مهر را به ۱۳ متقاضی فروخته و متواری شده بود، خبر داد.

سردار «حمید هداوند» گفت: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان با عنوان خرید مسکن مهر در منطقه پردیس، موضوع رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد متهم با جعل عنوان پیمانکار مسکن مهر یک واحد مسکونی را به ۱۳ مالباخته فروخته است و با دریافت پول ثمن مورد معامله از محل متواری شده و از تحویل دادن مورد معامله خودداری کرده است.

جانشین پلیس آگاهی تهران ادامه داد: بنا بر حساسیت موضوع کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با اقدامات گسترده پلیسی مخفیگاه متهم را در شرق تهران شناسایی کردند و با کسب مجوز‌های لازم قضایی راهی محل مورد نظر شدند و در یک عملیات منسجم متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری با شگرد جعل عنوان پیمانکار مسکن مهر معترف شد. کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را بیش از ۱۰۰ میلیاردریال اعلام کردند.

سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفته و تحقیقات ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر