زمان مطالعه: 1 دقیقه

تیراندازی به علی صفایی، قهرمان کشتی در بزرگراه امام علی / سارقان مسلح تویوتا لندکروز او را سرقت کردند

پلیس در تعقیب سارقان مسلحی است که با تیراندازی به‌سوی علی صفایی، یکی از قهرمانان سابق کشتی خودروی او را در بزرگراه سرقت کرده‌اند.
20 تیر 1401
شناسه : 88315
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88315
384+
بالا
پلیس در تعقیب سارقان مسلحی است که با تیراندازی به‌سوی علی صفایی، یکی از قهرمانان سابق کشتی خودروی او را در بزرگراه سرقت کرده‌اند.

حادثه 24 - پلیس در تعقیب سارقان مسلحی است که با تیراندازی به‌سوی علی صفایی، یکی از قهرمانان سابق کشتی خودروی او را در بزرگراه سرقت کرده‌اند.

این قهرمان سابق کشتی، چند روز قبل سوار بر   یک دستگاه تویوتا لندکروز در حال عبور از مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) بود. او وقتی به تقاطع بزرگراه شهید همت رسید ناگهان یک خودرو از پشت با خودروی او تصادف کرد.

صفایی  پیاده شد تا وضعیت خودرواش را کنترل کند. سرنشینان خودرویی که با او تصادف کرده بودند هم پیاده شدند اما آنها مسلح بودند و شروع به تهدید این ورزشکار کردند. آنها می‌خواستند خودروی او را سرقت کنند اما کشتی‌گیر سابق حاضر نبود به این راحتی خودرواش را به آنها بدهد از این رو بین آنها درگیری ایجاد شد.

با بالاگرفتن کشمکش مردان مسلح به‌سوی مرد ورزشکار تیراندازی کردند. 2 گلوله‌ای که آنها شلیک کردند به پای ورزشکار اصابت کرد و در حالی که او مجروح و دچار خونریزی شده بود مردان مسلح توانستند لندکروز را سرقت  و سوار بر آن از آنجا فرار کنند. به‌دنبال این سرقت خونین، کشتی‌گیر سابق به مرکز درمانی منتقل شد. تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر