زمان مطالعه: 1 دقیقه

خالی کردن جیب شهروندان قمی با انتشار آگهی فروش خودرو

رئیس پلیس آگاهی استان قم از شناسایی و دستگیری فردی که با درج آگهی کذب در سایت دیوار، از شهروندان به بهانه فروش خودرو کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.
15 تیر 1401
شناسه : 88222
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88222
344+
بالا
رئیس پلیس آگاهی استان قم از شناسایی و دستگیری فردی که با درج آگهی کذب در سایت دیوار، از شهروندان به بهانه فروش خودرو کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی استان قم از شناسایی و دستگیری فردی که با درج آگهی کذب در سایت دیوار، از شهروندان به بهانه فروش خودرو کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

میکائیل قهرمانپور اظهار کرد: فردی به این پلیس مراجعه و مدعی کلاهبرداری از وی به مبلغ یک میلیارد ریال از طریق سایت دیوار شد، بنابراین موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد شاکی پرونده در سایت دیوار آگهی فروش خودرو را مشاهده و با توجه به قیمت مناسب آن مبلغ یک میلیارد ریال به عنوان بیعانه به شماره‌ حساب اعلامی که در آگهی درج ‌شده بود واریز و پس از پرداخت کسی جوابگوی وی نبوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات تخصصی متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شد.

قهرمانپور به شهروندان توصیه کرد: ارائه اطلاعات حساب از سوی فروشنده نباید موجب اعتماد شما شود زیرا ممکن است اطلاعات شخص دیگری مورد سوءاستفاده قرارگرفته باشد و تحت هیچ عنوان پیش از دریافت کالا هزینه‌ای پرداخت نکنید، همچنین خریدوفروش‌ها را به‌صورت حضوری انجام داده و قبل از خرید، کالا را با دقت موردبررسی قرار دهید.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: شهروندان در صورتی که بدین روش مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند می توانند با سامانه 110 مرکز فوریت های پلیسی استان و یا با شماره تلفن 02521825561 پلیس آگاهی تماس گرفته تا همکاران در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کنند.

آخرین اخبار «حوادث قم» را در صفحه حوادث قم حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر