زمان مطالعه: 1 دقیقه

آتش افروز مزرعه کشاورزی در پیشوا دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از دستگیری یک نفر که در ایجاد آتش سوزی بخشی از مزارع در یکی از روستاههای این شهرستان دست داشت خبر داد.
11 خرداد 1401
شناسه : 87039
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/87039
200+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از دستگیری یک نفر که در ایجاد آتش سوزی بخشی از مزارع در یکی از روستاههای این شهرستان دست داشت خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از دستگیری یک نفر که در ایجاد آتش سوزی بخشی از مزارع در یکی از روستاههای این شهرستان دست داشت خبر داد.

سرهنگ «ایرج ارسلانی» با اعلام این خبراظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش سوزی مزارع گندم در سطح شهرستان پیشوا بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان به منظور بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس در محل آتش سوزی و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد بخشی از مزارع در یکی از روستاههای شهرستان دچار حریق شده که با حضور به موقع و تلاش پلیس و نیروهای آتش نشانی و اهالی محل نسبت به اطفاء حریق و مهار آتش سوزی اقدام لازم صورت گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا تصریح کرد: در ادامه پی جویی‌های علمی و تخصصی ماموران انتظامی یک نفر که در این آتش سوزی دست داشت را شناسایی و دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ ارسلانی در خاتمه با اشاره به اینکه متهم انگیزه خود را انتقام جویی عنوان کرد با تاکید بر اینکه پلیس تمام توان خود را برای حفظ امنیت جامعه به کار گرفته، گفت: از همشهریان خواستاریم ضمن عمل به هشدار‌ها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر