زمان مطالعه: 1 دقیقه

جذب فالوور در اینستاگرام با انتشار فیلم‌های خشن

حادثه 24 - رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از دستگیری عامل ترویج شرارت و خشونت در فضای مجازی در کرمانشاه خبر داد.
01 اسفند 1400
شناسه : 84471
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84471
405+
بالا
حادثه 24 -  رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از دستگیری عامل ترویج شرارت و خشونت در فضای مجازی در کرمانشاه خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از دستگیری عامل ترویج شرارت و خشونت در فضای مجازی در کرمانشاه خبر داد.

علی عباسی کسانی اظهار کرد: پس از رصد و پایش شبانه‌روزی فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا کرمانشاه صفحه‌ای در یکی از شبکه‌های اجتماعی با بیش از ۶۰ هزار دنبال کننده مشاهده شد که گرداننده آن با توهین و فحاشی و به کار بردن الفاظ رکیک با قدرت‌نمایی اقدام به ترویج خشونت و هنجارشکنی می‌کرد.

وی افزود: در همین راستا و به جهت جلوگیری از اشاعه فحشاء و ترویج شرارت در فضای مجازی پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مالک صفحه اینستاگرام شده و در عملیاتی غافلگیرانه پس از هماهنگی با مراجع قضائی وی دستگیر کردند.

عباسی کسانی بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها علت انتشار فیلم‌های خشونت بار را جذب مخاطب و بالا بردن تعداد دنبال کننده‌های خود اعلام کرد.

وی تاکید کرد: امنیت و آسایش شهروندان در فضای مجازی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس فتا است و قدرت‌نمایی، خشونت‌طلبی، هنجارشکنی، فحاشی و به کار بردن الفاظ رکیک در فضای مجازی یکی از مصادیق برهم خوردن آسایش و امنیت شهروندان بوده که همکاران ما با قاطعیت و به‌صورت ویژه با این قبیل هنجارشکنی‌ها برخورد خواهند کرد.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر