زمان مطالعه: 1 دقیقه

ملک‌ناز نجفی، خبرنگار زنجانی دل همه را سوزاند

اعضای بدن ملک‌ناز نجفی، خبرنگار زنجانی پس از تائید مرگ مغزی از سوی پزشکان با رضایت خانواده مرحومه به بیماران نیازمند اهداء شد.
30 بهمن 1400
شناسه : 84427
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84427
559+
بالا
اعضای بدن ملک‌ناز نجفی، خبرنگار زنجانی پس از تائید مرگ مغزی از سوی پزشکان با رضایت خانواده مرحومه به بیماران نیازمند اهداء شد.

حادثه 24 -اعضای بدن ملک‌ناز نجفی، خبرنگار زنجانی پس از تائید مرگ مغزی از سوی پزشکان با رضایت خانواده مرحومه به بیماران نیازمند اهداء شد.

ملک‌ناز نجفی، خبرنگار پایگاه خبری موج رسای زنجان، ۲۸ بهمن ماه امسال پس از ۲ هفته قرار داشتن در حالت کما، دچار مرگ مغزی و برای اهداء عضو به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران منتقل شد.

او  بعد از انجام زایمان و به دلیل پاره شدن رگ‌های مغزی و لخته شدن خون بعد از عمل، دچار عارضه مغزی شده و پس از ۱۵ روز جدال با مرگ شامگاه پنجشنبه آسمانی شد و به دیار باقی شتافت.

 ملک‌ناز نجفی که دارای کارت اهداء عضو بود، سرانجام بعد از موافقت خانواده، برای اهداء عضو به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران منتقل شد.

طبق گفته همسر مرحومه نجفی، قلب، کلیه ها، ریه و کبد این فعال رسانه‌ای به بیماران نیازمند اهداء شد، تا نوزدهمین ایثار ماندگار امسال استان زنجان  به ثبت برسد.

مرحومه ملک ناز نجفی  حدود ۱۶ سال در عرصه خبر فعالیت داشت و در جشنواره‌های متعددی حائز رتبه شده و جزو خبرنگاران فعال و برتر در حوزه ایثار و شهادت بود؛ همچنین مدیر مسئولی نشریه پژواک و سردبیر خبرگزاری موج‌رسا، خبرنگار خبرگزاری‌های ایسنا، آفرینش و فارس از دیگر سوابق کاری اوست.

آخرین اخبار مثبت و رویدادهای شیرین را در صفحه حادثه پلاس حادثه 24 بخوانید.

 

ارسال نظر