زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ مشکوک یک مددجو در مرکز کمپ اعتیاد گرگان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با اشاره به مرگ یک مددجود در یکی از کمپ های ترک اعتیاد گرگان، گفت: علت فوت در دست بررسی است و عملیات پلیسی و قضایی در حال انجام است.
14 دی 1400
شناسه : 82775
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82775
671+
بالا
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با اشاره به مرگ یک مددجود در یکی از کمپ های ترک اعتیاد گرگان، گفت: علت فوت در دست بررسی است و عملیات پلیسی و قضایی در حال انجام است.

حادثه 24 -  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با اشاره به مرگ یک مددجود در یکی از کمپ های ترک اعتیاد گرگان، گفت: علت فوت در دست بررسی است و عملیات پلیسی و قضایی در حال انجام است.

محمود اسپانلو با اشاره به اینکه در یکی از مراکز ترک اعتیاد گرگان یک مددجود به علت نامعلومی فوت کرده است،اظهار کرد: این حادثه که در روز صبح جمعه رخ داده است با شکایت خانواده متوفی به یک پرونده قضایی تبدیل و تمامی موارد و زوایای آن و به ویژه علت فوت در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه پرونده ای در همین باره در شعبه دوم بازپرسی گرگان تشکیل شده است، افزود: بازپرس پرونده در همان بدو امر با حضور میدانی در محل اظهارات شاهدان و مسئولان کمپ ترک اعتیاد را دریافت و ثبت کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با تاکید بر اینکه با دستور بازپرس، حافظه دوربین های کمپ هم برای بررسی و بازیابی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: اظهار نظر درباره علت فوت مددجوی این کمپ هنوز زود است و در ابتدا منتظر نتیجه کالبدگشایی و نظر پزشکی قانونی هستیم.

آخرین اخبار «حوادث گلستان» را در صفحه حوادث گلستان و حوادث گرگان حادثه 24 بخوانید.

دیدگاه ها
  • فرزانه حیدری
    09 اردیبهشت 1402
    باسلام ودرود خدمت شما. برای فوت اقای جوان در کمپ. این اولین مرگ در کمپ نبود. حالا خوبه که به این یه مورد رسیدگی میشه. چه ادم هایی مردن یا کشتن. ولی. یا بهتر بگم متاسفاته یاخانواده ای نبود و یا زرنگی ریس کمپ.... در کل میخوام عرض کنم. جدیدا ادمای دور و اطراف اگر هم سالم باشی اما باهات دشمنی یا بر روی حسادت. با خود کمپ که 2نفر هستن که شایان ذکر است که بگویم این جنبه ادم ربایی داره و جرم محسوب میشه. که این دونفر میبرن کمپ و خدایا به امید تو.. حالا اینجا بستگی داره که این ادم کشته بشه. یا چند وقت یا چند سال تو کمپ باشه. واز انجایی که متاسفانه یکسری از مسولان کمپ. خودشان کارتن خواب ومعتاد بودن. که نگم براتون. که چه جنایت هایی انجام میدن. مرد میبرن داخل. به طرز وحشیانه ای مریض ها رو کتک میزنن و میبندن که خدا ازشون نگذره. میخوام بگم لطفا مسولین پیگیری کنند. ودر این کنپ ها رو ببندن.

    پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر