زمان مطالعه: 1 دقیقه

ماجرای تلخ تجاوز به دختر 14 ساله در هتل توسط یک پدوفیلیا

پدوفیلیای آمریکایی که برای فرار از محاکمه به انگلستان رفته و با دختر ۱۴ ساله ای ارتباط پنهانی برقرار کرده بود بازداشت و به ۲۵ سال زندان محکوم شد.
08 دی 1400
شناسه : 82602
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82602
449+
بالا
پدوفیلیای آمریکایی که برای فرار از محاکمه به انگلستان رفته و با دختر ۱۴ ساله ای ارتباط پنهانی برقرار کرده بود بازداشت و به ۲۵ سال زندان محکوم شد.

حادثه 24 -  پدوفیلیای آمریکایی که برای فرار از محاکمه به انگلستان رفته و با دختر ۱۴ ساله ای ارتباط پنهانی برقرار کرده بود بازداشت و به ۲۵ سال زندان محکوم شد.

به نقل از میرر، پدوفیلیایی آمریکایی توانسته بود پس از فرار به انگلستان رابطه ای پنهانی با دختری ۱۴ ساله برقرار کرده و حتی با خریدن حلقه به او پیشنهاد ازدواج بدهد در حالیکه خود ازدواج کرده و پدر دو کودک است.

ماموران پلیس اسکاتلندیارد متهم دیوید تلز ۴۶ ساله را به عنوان مجرم جنسی شناسایی و بازداشت کردند.

اطلاعات پلیس نشان میدهد این متهم با قربانی ۱۴ ساله از طریق بازی معروف کلش اف کلنز ارتباط گرفته و پس از جلب اعتماد وی به او ابراز علاقه کرده و او را فریب داده است.

متهم پس از متقاعد کردن دختر نوجوان به اینکه عاشقش شده و قصد ازدواج دارد با او به یک هتل در کورنوال رفته و بارها از دختر ۱۴ ساله سوء‌استفاده جنسی کرده است.

گزارش های پلیس اسکاتلندیارد نشان می دهد او در حالی در انگلیس بازداشت و دادگاهی شد که ماموران پلیس آمریکا نیز به خاطر پرونده کودک آزاری تحت تعقیب بوده است.

تازه ترین رویدادهای جهان را در صفحه اخبار جهان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر