زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرقت جواهرات زن سالمند به بهانه دادن آش نذری

مرد شیاد به بهانه دادن‌ آش نذری وارد خانه زنی مسن شد اما نقشه سرقت جواهرات او را در سر داشت.
29 آذر 1400
شناسه : 82264
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82264
314+
بالا
مرد شیاد به بهانه دادن‌ آش نذری وارد خانه زنی مسن شد اما نقشه سرقت جواهرات او را در سر داشت.

حادثه 24 - مرد شیاد به بهانه دادن‌ آش نذری وارد خانه زنی مسن شد اما نقشه سرقت جواهرات او را در سر داشت.

چند روز قبل به مأموران پلیس آگاهی یزد خبر رسید که جواهرات زنی مسن که به تنهایی زندگی می‌کند سرقت شده است. مأموران در همان تحقیقات مقدماتی دریافتند که در روز سرقت زن و مردی غریبه به بهانه دادن آش نذری وارد خانه این زن شده‌اند و به‌احتمال زیاد سرقت کار آنها است. ادامه بررسی‌ها حاکی از آن بود که این مرد از سارقان سابقه دار یزد است که پیش از این بارها به اتهام سرقت دستگیر و زندانی شده است. در این شرایط مأموران با شناسایی مخفیگاه متهم او و همدستش را بازداشت کردند.

سرهنگ محمدرضا حناساب، رئیس پلیس آگاهی استان یزد در این‌باره گفت: متهمان به بهانه دادن آش نذری توانسته بودند وارد خانه زن سالمند شوند و در همین فرصت کوتاه جواهراتش را سرقت کنند. او ادامه داد: بازجویی از متهمان نشان داد که طلاهای مسروقه را به یک مالخر فروخته‌اند که این متهم‌ نیز دستگیر شد.

به‌گفته وی هم‌اکنون متهمان با قرار قانونی در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد. سرهنگ حناساب توصیه کرد: به افرادی که در خانه تنها هستند، مخصوصاً سالمندان و کودکان آموزش دهید تا در منزل را به روی افراد غریبه باز نکنند و شهروندان درصورت امکان ورودی خانه خود را به دوربین مداربسته یا آیفون‌های تصویری مجهز کنند.

ارسال نظر