زمان مطالعه: 5 دقیقه

مرگ زورگیر پایتخت در تعقیب و گریز با مالباخته

آخرین طعمه زوج سارق، مردی بود که پس از زورگیری با خودروی خود به تعقیب آنها پرداخت تا گوشی موبایلش را پس بگیرد اما این ماجرا پایان مرگباری را رقم زد و موجب شد مرد سارق بر اثر تصادف جانش را از دست بدهد.
07 آذر 1400
شناسه : 81586
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81586
801+
بالا
آخرین طعمه زوج سارق، مردی بود که پس از زورگیری با خودروی خود به تعقیب آنها پرداخت تا گوشی موبایلش را پس بگیرد اما این ماجرا پایان مرگباری را رقم زد و موجب شد مرد سارق بر اثر تصادف جانش را از دست بدهد.

حادثه 24 - آخرین طعمه زوج سارق، مردی بود که پس از زورگیری با خودروی خود به تعقیب آنها پرداخت تا گوشی موبایلش را پس بگیرد اما این ماجرا پایان مرگباری را رقم زد و موجب شد مرد سارق بر اثر تصادف جانش را از دست بدهد.

ساعت 23جمعه‌گذشته به قاضی مصطفی واحدی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مرد زورگیر هنگام فرار تصادف کرده و جانش را از دست داده است. پس از اعلام این گزارش، تیم جنایی در محل حادثه که در خیابان ولیعصر(عج)، حوالی میدان ونک بود حاضر شدند. متوفی مردی جوان بود که بر اثر واژگونی موتور جانش را از دست داده و همسرش که ترک‌نشین بود از ناحیه پا آسیب دیده بود. ماجرا از این قرار بود که زوج جوان سوار بر موتور زورگیری می‌کردند و آخرین طعمه‌شان راننده یک خودروی تیوولی بود. آنها ساعتی قبل با شناسایی راننده تیوولی، به سمت وی هجوم بردند و اموالش را سرقت کردند اما راننده خودرو پس از سرقت به تعقیب آنها پرداخت که اقدام مالباخته برای گیر انداختن سارقان با تصادف و مرگ یکی از دزدان پایان یافت. در ادامه مأموران برای کشف جزئیات بیشتر از این حادثه مرگبار به تحقیق از راننده تیوولی که طعمه زورگیران شده بود پرداختند.

وی گفت: در حوالی خیابان ولیعصر(عج) بودم که زن و مرد جوان راهم را سد کردند. آنها سوار بر موتور بودند و من پشت فرمان ماشینم که مرد جوان چاقویی همراه داشت و با آن مرا تهدید به قتل کرد. درخواستش این بود که گوشی موبایل گران‌قیمتم به همراه ساعتم که ارزش زیادی داشت را به آنها بدهم. از ترس جانم ناچار شدم گوشی و ساعتم را به سارقان بدهم اما در این بین التماس‌شان کردم که گوشی را برگردانند. به آنها گفتم که داخل گوشی‌ام اطلاعات محرمانه‌ای درباره کارم وجود دارد اما دزدان توجهی به حرف‌هایم نکردند. دست از تلاش برنداشتم و گفتم هرچقدر پول بخواهند به آنها می‌دهم و اگرچه در ابتدا راضی شدند با دریافت 10میلیون تومان گوشی‌ام را پس بدهند اما کمی بعد نظرشان تغییر کرد و متواری شدند.

وی ادامه داد: می‌خواستم هرطور شده گوشی‌ام را پس بگیرم به همین دلیل به تعقیب دزدان پرداختم اما آنها با سرعت سرسام‌آوری حرکت می‌کردند تا مبادا گیر بیفتند. با این حال به تعقیبشان ادامه دادم اما ناگهان با موتور آنها برخورد کردم و همین تصادف باعث واژگونی موتور شد. دلیل این تصادف هم سرعت بالای راکب موتور بود، مرگ او یک حادثه بود و عمدی در این اتفاق وجود نداشت.

اگرچه مرد مالباخته منکر عمدی بودن تصادف بود اما زن جوان که در این تصادف از ناحیه پا دچار شکستگی شده بود در تحقیقات اولیه عنوان کرد که راننده تیوولی عمدا به موتور آنها کوبیده است. وی گفت: من و همسرم شب حادثه با دیدن راننده خودروی تیوولی تصمیم گرفتیم از او سرقت کنیم. به‌نظر می‌رسید که پولدار است به این دلیل که هم گوشی گران‌قیمت داشت و هم ساعت مارکدار. وی ادامه داد: به سمت سوژه‌مان رفتیم و با تهدید ساعت و گوشی موبایلش را سرقت کردیم اما او به تعقیب ما پرداخت و درحالی‌که با سرعت حرکت می‌کرد عمدا به موتور ما کوبید و باعث شد همسرم را از دست بدهم.

زن جوان نیز برای مداوا به بیمارستان و جسد همسرش به پزشکی قانونی انتقال یافت. از سوی دیگر با دستور بازپرس جنایی تهران، کارشناس راهور راهی محل حادثه شد تا با انجام بررسی‌های گسترده علت این حادثه مرگبار را اعلام و مشخص کند که آیا مرگ زورگیر یک حادثه بوده یا مالباخته عمدا با ماشین به موتور آنها زده است. از سوی دیگر تحقیقات برای مشخص شدن سرقت‌های احتمالی دیگر از سوی زوج زورگیر ادامه دارد.

ارسال نظر