زمان مطالعه: دقیقه

کمک یک میلیاردی مشایی به پدر گلشیفته فراهانی / تلاش خاتمی و میرحسین موسوی برای برطرف کردن مشکل گلشیفته

بهزاد فراهانی بازیگر پیشکسوت و پدر گلشیفته فراهانی در گفتگویی ناگفته هایی از کمک یک میلیاردی رحیم مشایی و تلاش سیدمحمد خاتمی و میرحسین موسوی برای برطرف کردن مشکل دخترش گلشیفته را بازگو کرد.
06 تیر 1400
شناسه : 76593
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76593
648+
بالا
بهزاد فراهانی بازیگر پیشکسوت و پدر گلشیفته فراهانی در گفتگویی ناگفته هایی از کمک یک میلیاردی رحیم مشایی و تلاش سیدمحمد خاتمی و میرحسین موسوی برای برطرف کردن مشکل دخترش گلشیفته را بازگو کرد.

حادثه 24 - بهزاد فراهانی بازیگر پیشکسوت و پدر گلشیفته فراهانی در گفتگویی ناگفته هایی از کمک یک میلیاردی رحیم مشایی و تلاش سیدمحمد خاتمی و میرحسین موسوی برای برطرف کردن مشکل دخترش گلشیفته را بازگو کرد.

بهزاد فراهانی در بخشی از این مصاحبه گفت: احمدی‌ن‍ژاد کمکم کرد. یک‌میلیاردو 350 میلیون پول داد تا خانه تئاتر را بسازیم و من این پول را از آقای مشایی گرفتم. من برای صنوف تئاتر ایران از آقای مشایی خواهش کردم که به ما کمک کنند. او ادامه داد: ما اتفاقا اولین نیرویی بودیم که شیوه کمک و یاری به تئاتر را در صدوچند صفحه به او (حسن روحانی) دادیم و قول گرفتیم که به تئاتر برسد اما ... . البته درک ما از ایشان درست نبود.

فراهانی درباره دخترش گلشیفته نیز گفت: درباره آنچه سر گلشیفته آمده، من فکر می‌کنم داوری شخص من به درد نمی‌خورد. او اصلا دیگر فقط دختر من نیست و یک هنرمند خوب ایرانی در جهان است و داوری‌اش را باید برای مردم بگذاریم. چون هنرمندی است که متعلق به مردم است. او خوب از پس کارش برآمده است و تئاتری که از او در پاریس دیدم، باید ببالم که من را پدر گلشیفته معرفی می‌کنند؛ چون بازی‌ای که با لهجه غلیظ فرانسه بازی کرد، عجیب بود. وقتی هم سر فیلم دختران خورشید به گرجستان رفتیم، چیزهایی از او دیدم که در ایران دنبال آنها نمی‌گردد.

 

او در ادامه از تلاش هایش برای برطرف کردن مشکل گلشیفته گفت و ادامه داد: یک آدم نادرستی که دو سال هم شاگرد من بود و خیلی هم به او کمک کرده بودم، این بلا را سر گلشیفته آورد و زندگی‌اش را برهم زد و او را هرگز نمی‌بخشم ولی بالاخره یک روزی یک کشیده میهمانش می‌کنم. او مرد شریفی نیست. وقتی گلشیفته آن فیلم را در اواخر دهه 80 بازی کرد، من به آقای خاتمی که البته دیگر رئیس‌جمهور نبود، زنگ زدم زیرا دوستی خوبی با او دارم. گفتم آقای خاتمی چه کار باید بکنیم؟ او گفت مشکلی نیست و نگران نباش. به من قولی داد که پای قولش نایستاد. یک تلفن هم به آقای میرحسین موسوی زدم که آن زمان رئیس فرهنگستان هنر بود. بیش از سه تا چهار ماه من و گلشیفته و همسرش بی‌دلیل و به علت عدم درک صحیح از مدیریت هنری به نوعی بازجویی می‌شدیم و رسما ‌ به گلشیفته گفته شد بهتر است شما از کشور بروید که گلشیفته رفت و خوشبختانه در راه خوبی هم رفت و خوب یاد گرفت.

ارسال نظر