زمان مطالعه: 2 دقیقه

محمدرضا آقانیا برای جدال با سرطان دوباره زیر تیغ جراحی رفت

محمدرضا آقانیا فرنگی‌کار جوان مازنی مجدداً تحت عمل جراحی قرار گرفت.
16 دی 1399
شناسه : 71224
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/71224
892+
بالا
محمدرضا آقانیا فرنگی‌کار جوان مازنی مجدداً تحت عمل جراحی قرار گرفت.

حادثه 24 - محمدرضا آقانیا فرنگی‌کار جوان مازنی مجدداً تحت عمل جراحی قرار گرفت.

محمدرضا آقانیا دارنده مدالهای برنز المپیک‌جوانان (۲۰۱۴ چین) نقره نوجوانان جهان (۲۰۱۴ اسلواکی) نقره نوجوانان‌آسیا (۲۰۱۴ تایلند) به دلیل ابتلا به سرطان، سال گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفته و کمیته ملی المپیک اعلام کرد کلیه هزینه‌های درمان او را متقبل می‌شود.

باگذشت یک‌سال از جراحی قبلی، ادامه درمان و طی مراحل مختلف، با تشخیص پزشکان، مجدداً امروز در بیمارستان کسری تهران تحت عمل جراحی مجدد قرار گرفت. تامین هزینه سنگین جراحی برای خانواده آبرومند، کارگر و مستضعف آقانیا مقدور نیست و چشم انتظار مساعدت مسئولان ورزش کشور بویژه کمیته‌ملی‌المپیک و وزارت ورزش هستند. علیرضا دبیر رییس فدراسیون‌کشتی، با ارسال نامه‌ای به صالحی‌امیری رییس کمیته‌ملی‌المپیک، ضمن تقدیر و تشکر از حمایتهای قبلی او، خواستار ادامه روند حمایتی برای تامین هزینه درمان آقانیا شد.

انتظار می‌رود در ایام گرامیداشت سالگرد درگذشت جهان‌پهلوان‌تختی، مسئولان ورزشی و غیرورزشی، برای تامین هزینه درمان این جوان مستعد و پرانگیزه، خانواده او بویژه پدر شریف، کارگر و آبرومند این قهرمان افتخارآفرین کشتی را یاری کنند. همچنین هر یک از هموطنان متمول و دارای وسع‌مالی که تمایل دارند، می‌توانند در سالگرد جهان‌پهلوان تختی، با کمک به تامین هزینه درمانِ این قهرمان، یاد و خاطره خوبی‌های تختی مردمی را زنده نگه دارند.

ارسال نظر