زمان مطالعه: 4 دقیقه

دلتنگی همسر استراماچونی برای ایران

آندره‌ آ استراماچونی سرمربی سابق باشگاه استقلال در دوران حضور خود در این باشگاه همسر و فرزندانش را به ایران آورده بود و دالیلا همسر وی بسیار از کشورمان خاطره دارد.
15 آبان 1399
شناسه : 58991
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/58991
3451+
بالا
آندره‌ آ استراماچونی سرمربی سابق باشگاه استقلال در دوران حضور خود در این باشگاه همسر و فرزندانش را به ایران آورده بود و دالیلا همسر وی بسیار از کشورمان خاطره دارد.

حادثه 24 - آندره‌ آ استراماچونی سرمربی سابق باشگاه استقلال در دوران حضور خود در این باشگاه همسر و فرزندانش را به ایران آورده بود و دالیلا همسر وی بسیار از کشورمان خاطره دارد.

سرمربی ایتالیایی سابق استقلالی ها که خانواده اش را به تهران آورده بود ظاهرا همسرش علاقه خاصی به کشورمان و دوست دارانش پیدا کرده که با انتشار استوری سومین فرزندش را که دختر می باشد به اسم نینا دختر ایران نامیده است.

دالیلا استراماچونی، همسر سرمربی سابق باشگاه استقلال با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود از خاطرات تولد او گفت و از مردم ایران تشکر کرد. او که در اواخر حضور استراماچونی روی نیمکت تیم استقلال باردار بود، نام دخترش را نینا، به معنی دختر ایران گذاشته و قول داد به محض پایان پاندمی کرونا به ایران سفر کند.

رای شکایت استراماچونی از استقلال

این روزها که مدیران باشگاه استقلال سخت پیگیر تسویه حساب با خارجی های سابق خود و فرار از محکومیت های فیفایی هستند نگرانی هایی بابت برخی پرونده ها وجود دارد که هنوز به صدور حکم منجر نشده است.

یکی از پرونده های شکایت آندره آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال است. این مربی ایتالیایی بابت مطالباتش از استقلال به فیفا شکایت کرده و هر لحظه ممکن است حکم این شکایت بار دیگر آبی ها  را محکوم کند. حجت نظری سخنگوی هیات مدیره استقلال اما می گوید فعلا خطری از این بابت آبی ها را تهدید نمی کند.

نظری در گفت و گو با شبکه خبر سیما بیان کرد: «خوشبختانه هنوز از آنها خبری نیست البته ما موضوع را از طریق وکیل باشگاه در فیفا دنبال می کنیم. خوشبختانه هنوز رایی در مورد استراماچونی و بودوروف صادر نشده و صدور آرای اینچنینی برای نقل و انتقالات ما مشکلی ایجاد نمی کند. اگر هم رای صادر شود تا نیم فصل فرصت داریم تا بقیه بدهی ها را تسویه کنیم.»

ماجرای جنجالی سفر همسر استراماچونی به کیش

شایعه ای جنجالی درباره سفر سال گذشته خانواده آندره استراماچونی مربی سابق استقلال به جزیره کیش منتشر شد. این گزارش حکایت از آن داشت که در این سفر، همسر سرمربی سابق استقلالی تصور کرده بود، سواحل ایران هم مثل سواحل اروپاست و با ظاهری نامتعارف در آنجا ظاهر شده بود که مسئولان وارد شدند و اختلافی بین آنها و سرمربی ایتالیایی به وجود آمد.

امیر سلطانی معاون سابق باشگاه استقلال و از معتمدان استراماچونی که در این سفر سه روزه همراه با آنها بود، در واکنش به این خبر می گوید: «کاملا دروغ است. در این سفر کوچکترین مشکلی به وجود نیامد. همسر استراماچونی هم کاملا تابع قانون و مسایل شرعی کشورمان بود.»

ارسال نظر