زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرقت 42 موبایل در خزانه برای تامین هزینه های اعتیاد

سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری موتورسواری جوان با 42 فقره سرقت تلفن همراه خبر داد و گفت: متهم علت سرقت را تامین هزینه مصرف مواد مخدر اعلام کرد.
02 شهریور 1399
شناسه : 56402
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/56402
401+
بالا
سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری موتورسواری جوان با 42 فقره سرقت تلفن همراه خبر داد و گفت: متهم علت سرقت را تامین هزینه مصرف مواد مخدر اعلام کرد.

حادثه 24 - سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری موتورسواری جوان با 42 فقره سرقت تلفن همراه خبر داد و گفت: متهم علت سرقت را تامین هزینه مصرف مواد مخدر اعلام کرد.

 سرهنگ  دوستعلی جلیلیان  گفت: با وقوع چند فقره موبایل قاپی در محدوده کلانتری 160  خزانه  توسط موتورسواری جوان دستگیری موبایل قاپ در دستور کار ماموران کلانتری خزانه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، متهم با پرسه زنی در محدوده کلانتری خزانه از غفلت مسافران هنگام مکالمه تلفنی سوء استفاده کرده و در یک لحظه گوشی همراهشان را سرقت و از محل متواری می شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم با یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی سرقت ها را مرتکب شده است، تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی شد و مشخص شد که متهم در خانه ای متروکه در حوالی خیابان بعثت تردد دارد.

سرکلانتر هفتم گفت: با دستور قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی های بیشتر از آن مکان 8 دستگاه موبایل سرقتی، 16عدد باطری و10عدد ال سی دی دستگاه گوشی سرقتی کشف شد.

جلیلیان اضافه کرد: متهم به کلانتری انتقال و در کلانتری به 42 فقره موبایل قاپی اعتراف کرد و اظهار داشت گوشی های سرقتی را برای تامین مصرف مواد مخدر به صورت سالم ویا خرد شده می فروخته است.

این مقام پلیسی تصریح کرد: با شناسایی تعدادی از مال باختگان و تکمیل تحقیقات مقدماتی متهم برای اخذ دستور قضائی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

ارسال نظر