زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری غافلگیرانه 15سرشاخه شبکه هرمی در رباط کریم

دادستان شهرستان رباط کریم از شناسایی باند کلاهبرداری شرکت هرمی در شهرک آبشناسان رباط کریم و دستگیری 15 نفر خبر داد.
20 مرداد 1399
شناسه : 55714
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/55714
889+
بالا
دادستان شهرستان رباط کریم از شناسایی باند کلاهبرداری شرکت هرمی در شهرک آبشناسان رباط کریم و دستگیری 15 نفر خبر داد.

حادثه24- دادستان شهرستان رباط کریم از شناسایی باند کلاهبرداری شرکت هرمی در شهرک آبشناسان رباط کریم و دستگیری 15 نفر خبر داد.

رحیم علیش پور با بیان این موضوع طبق گزارش های مردمی در دستور کار قرار گرفت، افزود: پلیس با تلاش خود موفق به شناسایی محل فعالیت شرکت هرمی شد و در یک عملیات غافلگیرانه، 15 نفر از اعضای این باند را دستگیر کرد.

وی با اشاره به اینکه مدل جدید فعالیت شرکت های هرمی بسیار عجیب و غریب دهند است، افزود: کلاهبرداران با سواستفاده از مشکلات اقتصادی جوانان در ابتدا با جلب اعتماد، افراد را مجبور به ادامه همکاری در شرکت هرمی و عضوگیری می‌کردند.

علیش پور تاکید کرد: مردم در صورت مواجهه با موارد مشکوک که افرادی با سرمایه کم پیشنهاد درآمدهای هنگفت می‌دهند، موضوع را از طریق مراجع قضائی پیگیری کنند.

دادستان شهرستان رباط‌کریم نیز از دستگیری ۱۵ دختر و پسر در یک پارتی مختلط در یکی از باغ‌های منطقه رباط‌کریم خبر داد.

رحیم علیش‌پورگفت: این افراد از تهران به یکی از باغ‌ویلاهای «رباط‌کریم» آمده و در حال فراهم کردن مقدمات پارتی شبانه بودند که با هوشیاری پلیس دستگیر شدند.

به گفته وی، در این عملیات چند دستگاه خودرو توقیف شد و متهمان دختر پس از اخذ تعهد فعلاً تحویل خانوده‌هایشان داده شدند، تا به پرونده آنها رسیدگی شود.

 
ارسال نظر