زمان مطالعه: 2 دقیقه

حجت‌الاسلام سید علی سیدین، امام جمعه کیش قربانی کرونا شد

حجت‌الاسلام سید علی سیدین، امام جمعه موقت کیش و امام جماعت مسجد حضرت زینب (س) پس از دو هفته مقاومت در برابر بیماری کرونا در شامگاه عید غدیر، دار فانی را وداع گفت.
18 مرداد 1399
شناسه : 55633
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/55633
768+
بالا
حجت‌الاسلام سید علی سیدین، امام جمعه موقت کیش و امام جماعت مسجد حضرت زینب (س) پس از دو هفته مقاومت در برابر بیماری کرونا در شامگاه عید غدیر، دار فانی را وداع گفت.

حادثه 24 - حجت‌الاسلام سید علی سیدین، امام جمعه موقت کیش و امام جماعت مسجد حضرت زینب (س) پس از دو هفته مقاومت در برابر بیماری کرونا در شامگاه عید غدیر، دار فانی را وداع گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن‌زاده، در حاشیه خاکسپاری امام‌جمعه موقت کیش اظهار داشت: او مردی به تمام معنا وظیفه‌شناس، مخلص و دیندار بود که روحانیت و طلبگی را ابزاری برای تبلیغ دین می‌دانست و  در انجام دستورات دینی بسیار مقید بود.

امام‌جمعه جزیره کیش تصریح کرد: ما یک بار حتی ناراحتی ایشان را ندیدیم و همین اخلاق خوب ایشان و اینکه مامن جوانان بودند باعث چنین جذبه‌ای شده بود.

رئیس بیمارستان کیش نیز با تاکید براینکه در دوران شیوع ویروس کرونا، حجت‌الاسلام  سیدین به عیادت بیماران می‌آمدند و ضمن نظارت بر روند درمان ایشان، با روحیه دادن به آنها، برایشان دعا می‌کردند، اظهار داشت: در طول دوران بستری، کادر درمان بودند که برای التماس دعا و گرفتن انرژی نزد ایشان می‌رفتند.

مصطفی نادعلی ادامه داد: حجت‌الاسلام سیدین بیش از دو هفته در برابر بیماری مقاومت کردند، اما متاسفانه روند درمان وی همواره سیر نزولی داشت.

 رئیس بیمارستان کیش آخرین سی‌تی ریه امام جمعه موقت کیش را ۸۰ درصد درگیر بیان کرد و افزود: امروز به علت کاهش سطح هوشیاریشان علی‌رغم اینکه از ماسک تنفسی و تجهیزات برخوردار بودند و به دستگاه ونتیلاتور متصل شدند، اما متاسفانه قلبشان بیش از چند ساعت طاقت نیاورد.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر