زمان مطالعه: 2 دقیقه

رسیدگی به پرونده ایرانیان مقیم آمریکا از طریق دادگاه آنلاین

دادگاه آنلاین رسیدگی به پرونده دونفر از خواهان‌ ایرانی که مقیم ایالت کالیفرنیا و لس آنجلس بودند امروز در دادگستری شهرستان طبس برگزار شد.
13 مرداد 1399
شناسه : 55428
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/55428
575+
بالا
دادگاه آنلاین رسیدگی به پرونده دونفر از خواهان‌ ایرانی که مقیم ایالت کالیفرنیا و لس آنجلس بودند امروز در دادگستری شهرستان طبس برگزار شد.

حادثه24- دادگاه آنلاین رسیدگی به پرونده دونفر از خواهان‌ ایرانی که مقیم ایالت کالیفرنیا و لس آنجلس بودند امروز در دادگستری شهرستان طبس برگزار شد.

در راستای تاکیدات رییس قوه قضائیه در مورد ضرورت هوشمندسازی قوه قضائیه در همه ابعاد و حرکت به سمت دستگاه قضایی هوشمند، دادگاه آنلاین از طریق فضای اسکای روم قوه قضاییه با دونفر از خواهان‌ پرونده حقوقی در جریان رسیدگی، که مقیم شهر‌های لس آنجلس و کالیفرنیای آمریکا بودند برگزار شد.

مدیر روابط عمومی دادگستری استان خراسان جنوبی گفت: این چهارمین دادگاه آنلاینی است که در راستای قوه قضاییه هوشمند در استان خراسان جنوبی با خارج از کشور برگزار گردید.

علیرضا رستگاری افزود: در ادامه رسیدگی به این پرونده، مصاحبه آنلاینی که با دوتن از خواهان آن در کشور آمریکا مقیم بودند صورت گرفت، رضایتمندی کامل خود را از برگزاری این دادگاه اعلام نمودند و بیان داشتند که این شیوه دادگاه در نوع خودش بی نظیر است و موجب تسهیل در امر رسیدگی‌های قضایی از جمله حذف هزینه‌های ایاب و ذهاب، صرفه جویی در وقت و زمان و همچنینن فضایی بدون استرس حضور اشخاص در محاکم قضایی را رقم می‌زند.

مدیر روابط عمومی و دادگستری استان خراسان جنوبی گفت: قبل از این دادگاه، سه دادگاه آنلاین دیگر بر روی آب‌های آزاد بین المللی، کشور‌های پرتغال و کره جنوبی انجام و پرونده‌های این سه دادگاه مختومه شده، اما روند رسیدگی به این پرونده که احتمالا ادامه آن هم آنلاین خواهد بود ادامه دارد.

ارسال نظر