زمان مطالعه: 2 دقیقه

عربده کشی بقایی در روزنامه شرق + عکس

حمید بقایی، معاون احمدی نژاد در اعتراض به گزارش روزنامه شرق با فحاشی و عربده کشی به دفتر این روزنامه رفت.
29 تیر 1399
شناسه : 54735
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/54735
946+
بالا
حمید بقایی، معاون احمدی نژاد در اعتراض به گزارش روزنامه شرق با فحاشی و عربده کشی به دفتر این روزنامه رفت.

حادثه 24 - حمید بقایی، معاون احمدی نژاد در اعتراض به گزارش روزنامه شرق با فحاشی و عربده کشی به دفتر این روزنامه رفت.

به گزارش حادثه 24، روزنامه شرق در شماره امروز خود گزارشی با عنوان «ماجرای فرار از کشور معاون احمدی نژاد» منتشر کرد. در بخشی از این گزارش که به پرونده حمید بقایی پرداخته شده آمده است: «حمید بقایی در مرخصی از زندان دچار حادثه رانندگی شد و این‌گونه همچنان در مرخصی به سر می‌برد و قرار هم نیست به زندان بازگردد.»

به دنبال انتشار این گزارش بقایی همراه با چند نفر دیگر برای اعتراض راهی دفتر روزنامه شرق شدند. اعتراضی که بنا بر گفته خبرنگاران شرق با عربده کشی و فحاشی همراه بود. این معاون سابق رئیس جمهور در جریان حضور در دفتر روزنامه شرق آنقدر به فحاشی و توهین هایش ادامه داد که مسئولان روزنامه مجبور شدند از پلیس کمک بخواهند.

یکی از خبرنگاران شرق در این باره به حادثه 24 گفت: در حالی که اغلب خبرنگاران و کادر روزنامه به دلیل شیوع بیماری کرونا دورکار هستند بقایی همراه با چند نفر دیگر وارد دفتر روزنامه شد و شروع به داد و فریاد کرد. آن زمان فقط چند نفر از همکاران خانم در دفتر حضور داشتند و بقایی به توهین هایش ادامه داد.

بخشی از خسارتی که بقایی به دفتر مدیرمسئول شرق وارد کرد/

وی ادامه داد: هنگام حضور بقایی مدیرمسئول و سردبیر روزنامه حضور نداشتند و او آنقدر منتظر ماند تا سردبیر روزنامه رسید و تلاش کرد وی را آرام کند اما او باز هم به توهین هایش ادامه داد.

ارسال نظر