زمان مطالعه: 2 دقیقه

پایان کار باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر در سیستان/ کشف 4تن تریاک

فرمانده انتظامی استان از کشف ۴ تن انواع مواد افیونی در۷۲ ساعت گذشته در جنوب شرق کشور خبر داد.
24 تیر 1399
شناسه : 44498
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/44498
576+
بالا
فرمانده انتظامی استان از کشف ۴ تن انواع مواد افیونی در۷۲ ساعت گذشته در جنوب شرق کشور خبر داد.

حادثه24- فرمانده انتظامی استان از کشف ۴ تن انواع مواد افیونی در۷۲ ساعت گذشته در جنوب شرق کشور خبر داد.

سردار محمد قنبری در تشریح این عملیات گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان در پی پایش دقیق اطلاعاتی باندهای قاچاق مواد مخدر به سرنخ های قاچاق یک محموله سنگین موادمخدر در شهرستان ایرانشهر دست یافتند.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با همکاری تیم های از یگان تکاوری پس از چندین روز کار گسترده اطلاعاتی ۲ تیم از اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر را در حال جابه جایی محموله مواد از مناطق مرزی با ۳ دستگاه خودرو وانت و سواری شناسایی و طی ۲ عملیات مجزا، زمین گیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات ها که با درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ همراه بود ضمن دستگیری ۳ قاچاقچی، توقیف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه وانت تویوتا در مجموع یک تن و ۵۹۶ کیلو گرم مواد افیونی از نوع تریاک به همراه مقادیری سلاح و مهمات جنگی کشف شد.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: در همین راستا جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر طی ۷۲ ساعت گذشته با ۴۲ عملیات پلیسی در شهرهای مختلف استان ضمن دستگیری ۸ قاچاقچی، ۳۰ خرده فروش، توقیف ۱۲ دستگاه خودرو؛ مقدار ۲ تن و ۴۰۴ کیلوگرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی و ۸قبضه سلاح جنگی و سلاح شکاری به همراه مقادیری مهمات مربوطه کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان تاکید کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

ارسال نظر