زمان مطالعه: 2 دقیقه

گروگانگیری مامور محیط زیست به دست قاچاقچیان چوب

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از برخورد قاطع و قانونی با متخلفین قطع درختان بلوط و قاچاقچیان چوب و زغال در جنگل‌های استان خبر داد.
23 تیر 1399
شناسه : 44448
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/44448
463+
بالا
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از برخورد قاطع و قانونی با متخلفین قطع درختان بلوط و قاچاقچیان چوب و زغال در جنگل‌های استان خبر داد.

حادثه24- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از برخورد قاطع و قانونی با متخلفین قطع درختان بلوط و قاچاقچیان چوب و زغال در جنگل‌های استان خبر داد.

علی محمدی‌مقدم  در شهرکرد، از برخورد قاطع و قانونی با متخلفین قطع درختان بلوط و قاچاقچیان چوب و زغال در جنگل‌های استان خبر داد و گفت: طی گزارشات واصله مبنی بر قطع شبانه درختان جنگلی بلوط در منطقه کوهستانی کهیان (معروف به برفاب) شهرستان لردگان، مأمورین یگان حفاظت با انجام تحقیقات لازم و کمین در منطقه حضور یافتند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه متخلفین با مشاهده مأمورین یگان حفاظت، اقدام به استفاده از سلاح گرم و شلیک و تیراندازی به سمت مامورین کردند، افزود: در این درگیری مسلحانه یکی از مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان لردگان  گروگان گرفته و خودروی سواری حامل چوب غیرمجاز متواری شد.

وی با بیان اینکه با ورود دادستان و فرمانده انتظامی شهرستان و اعزام نیروهای انتظامی (پاسگاه انتظامی ریگ) مأمور منابع‌طبیعی از چنگ گروگان‌گیران آزاد و متخلفین از محل متواری شدند، اضافه کرد: هم اکنون متخلفان شناسایی شده‌اند و پرونده آن‌ها به جرم قطع غیرمجاز درختان، درگیری مسلحانه و گروگان‌گیری جهت پیگیری برای دستگیری متخلفان و توقیف خودروی حامل چوب به مرجع قضایی ارسال شده است.

محمدی‌مقدم از مردم خواست؛ هرگونه تخلف در حوزه  منابع طبیعی را از طریق شماره ۱۵۰۴ تلفن امداد و نجات جنگل و مرتع به یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اطلاع دهند.

ارسال نظر