زمان مطالعه: 2 دقیقه

قاچاق 300میلیاردی کتانی از طریق پست

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از کشف 118 جفت کفش کتانی قاچاق به ارزش 3میلیارد ریال در بسته های پستی خبر داد.
18 تیر 1399
شناسه : 34240
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/34240
754+
بالا
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از کشف 118 جفت کفش کتانی قاچاق به ارزش 3میلیارد ریال در بسته های پستی خبر داد.

حادثه24- معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از کشف 118 جفت کفش کتانی قاچاق به ارزش 3میلیارد ریال در بسته های پستی خبر داد.

سرهنگنادر مرادی اظهار داشت: روز گذشته خبری در خصوص ارسال تعدادی بسته پستی قاچاق از یکی از استان های جنوبی کشور به شهر تهران دریافت کردیم و با توجه به اهمیت گزارش دریافتی، موضوع در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های تکمیلی، صحت و سقم خبر مورد تأیید مأموران پلیس قرار گرفت و مشخص شد که این بسته های پستی محموله قاچاق بوده که به یکی از ادارات پست شمال غرب پایتخت تحویل داده شده است.
مرادی در ادامه بیان داشت: نتیجه تحقیقات انجام گرفته در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور بازرسی بسته های پستی و دستگیری متهم و یا متهمان احتمالی این پرونده اخذ شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: تیمی از کارشناسان و مأموران پلیس اماکن عمومی به محل تحویل بسته های پستی اعزام و در بازرسی از این محل موفق شدند 118 جفت کفش کتانی قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده بیش از 3میلیارد ریال می باشد خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان پرونده در دستور کار مأموران پلیس قرار دارد.

ارسال نظر