زمان مطالعه: 2 دقیقه

حبس شدن زوج سالخورده در آتش منزلشان

با تلاش آتش نشانان، زوج سالخورده ای که در میان دود و آتش منزل مسکونی در شهرک مشیریه گرفتار شده بودند، نجات یافتند.
17 تیر 1399
شناسه : 34184
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/34184
351+
بالا
با تلاش آتش نشانان، زوج سالخورده ای که در میان دود و آتش منزل مسکونی در شهرک مشیریه گرفتار شده بودند، نجات یافتند.

حادثه24- با تلاش آتش نشانان، زوج سالخورده ای که در میان دود و آتش منزل مسکونی در شهرک مشیریه گرفتار شده بودند، نجات یافتند.

در پی تماس شهروندان با سامانه ی ۱۲۵ و اطلاع رسانی آتش سوزی ساختمان دو طبقه ی مسکونی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی زنگ ایستگاه ۷۸ را ساعت ۲۱ شب گذشته به صدا درآورد و نیروهای عملیات به همراه تیم نجات ۲، تشک نجات و خودروی حامل دستگاه تنفسی روانه ی شهرک مشیریه، انتهای خیابان صالحی، خیابان گاز شدند.

اکبر فرهادی افسر آماده ی منطقه 8 عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: طبقه ی دوم یک ساختمان دو طبقه ی مسکونی به مساحت ۷۰ مترمربع که مالک نیز در آن حضور نداشت به دلیل نامعلوم از قسمت اتاق خواب دچار آتش سوزی شده بود.
وی افزود: با توجه به دود انتشار یافته در داخل طبقات، زوج سالخورده ای که در طبقه ی اول زندگی میکردند در داخل منزل محبوس شده بودند.
فرهادی تصریح کرد: نیروهای عملیات بلافاصله با اولویت خارج کردن محبوسین، ضمن قطع برق و گاز ساختمان به همراه تجهیزات و لوله های آبدهی وارد محل حادثه شدند و همزمان با خارج کردن هر دو نفر و باز کردن درب واحد طبقه ی دوم، به خاموش کردن آتش مشغول شدند.
وی بیان کرد: آتش نشانان پس از مهار و خاموش کردن آتش و تخلیه ی دود از داخل ساختمان، با حاضر شدن عوامل اورژانس هر دو محبوس شده را برای اقدامات درمانی تحویل تیم پزشکی دادند.
فرمانده آتش نشانان افزود: نیروهای عملیات پس از لکه گیری کامل و ایمن سازی محل حادثه و تحویل به عوامل انتظامی، به ماموریت خود پایان دادند.

ارسال نظر