زمان مطالعه: 2 دقیقه

سوختن دو کارگر در آتش سوزی کارگاه کفش خیابان انقلاب

آتش سوزی کارگاه تولیدی کفش در خیابان انقلاب، دو مصدوم بر جای گذاشت.
10 تیر 1399
شناسه : 33870
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/33870
413+
بالا
آتش سوزی کارگاه تولیدی کفش در خیابان انقلاب، دو مصدوم بر جای گذاشت.

حادثه 24 - آتش سوزی کارگاه تولیدی کفش در خیابان انقلاب، دو مصدوم بر جای گذاشت.

در پی تماس پرسنل این کارگاه با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود و آتش، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 00:34شب گذشته بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه های 46 و 1 را به همراه خودروی پشتیبانی(خاور تنفسی) به محل حادثه در خیابان انقلاب، خیابان لاله زار نو اعزام کرد.

طاهر گودرزی افسر آماده منطقه 5 عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت:در محل حادثه یک ساختمان سه طبقه با کاربری های مختلف دیده می شد که طبقه منفی یک به سه کارگاه تولیدی کفش اختصاص داده شده بود و یکی از تولیدی ها به مساحت 40 متر مربع شعله ور شده و آتش به سرعت در حال سرایت به تولیدی های مجاور بود.

وی افزود:آتش نشانان پس از قطع برق و گاز ساختمان با بکارگیری چندین رشته لوله آبدهی و تجهیزات خاموش کننده به دو گروه عملیاتی تقسیم شدند که گروه اول از طبقه منفی یک، عملیات خود را آغاز کردند و گروه دوم برای جست و جوی محبوسین احتمالی وارد ساختمان شدند.

گودرزی خاطرنشان کرد: در این کارگاه با توجه مواد تولید کفش تعداد زیادی چسب، تینر و پارچه و لوازم مورد نیاز ساخت کفش وجود داشت که همگی قابلیت اشتعال بسیار بالایی داشتند و آتش نشانان پس از تلاش فراوان موفق شدند شعله های آتش را در کمترین زمان ممکن قبل از سرایت به کارگاه های همجوار و طبقات فوقانی مهار و کاملا خاموش نمایند.

گفتنی است: در این آتش سوزی دو کارگر 36 و 40 ساله از قسمت پا و دست دچار سوختگی شدند که تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند و علت اصلی بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان منطقه 5 عملیات در دست بررسی است

ارسال نظر