زمان مطالعه: 2 دقیقه

کشف جسد جوان ۲۹ ساله غرق شده در سد الخلج بستان آباد

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از کشف پیکر جوان ۲۹ ساله غرق شده در سد الخلج شهرستان بستان آباد خبر داد.
30 خرداد 1399
شناسه : 33310
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/33310
657+
بالا
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از کشف پیکر جوان ۲۹ ساله غرق شده در سد الخلج شهرستان بستان آباد خبر داد.

حادثه 24 -  سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از کشف پیکر جوان ۲۹ ساله غرق شده در سد الخلج شهرستان بستان آباد خبر داد.

علیرضا زبر دست در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: صبح امروز جمعه، سی‌ام خرداد ماه با گزارش جمعیت هلال احمر مبنی بر غرق شدن مرد جوانی در سد الخلج، آتش نشانان غواص این سازمان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش حوزه ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز، وی اضافه کرد: این مرد جوان که در آب سدالخلج شهرستان بستان آباد غرق شده بود با تلاش و جستجوی نیروهای آتش نشانی تبریز از آب بیرون کشیده شد.

وی متذکر شد: ۱۴ خرداد ماه سال جاری نیز مرد جوان ۳۰ ساله‌ای در همین سد غرق شده بود که با دستور مدیران استانی، نیروهای آتش نشانی تبریز به محل اعزام شده و اقدام به کشف پیکر مغروق از سد کردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت نداشتن آشنایی کافی از شنا در سدها خود داری کنند، همچنین سازمان‌هایی که وظیفه امداد رسانی در خارج از شهر را برعهده دارند، همچنان که آتش نشانی در کنار سایر گروه‌های امدادی است، ارتقای توان عملیاتی خود را در اولویت قرار دهند.

ارسال نظر