زمان مطالعه: 2 دقیقه

ماجرای کتک زدن کودک کار توسط ماموران شهرداری در مرودشت چه بود؟

شهرداری مرودشت انتشار کلیپی از کودکی دستفروش را که در آن ادعا شد وی در محوطه تخت جمشید با اذیت ماموران اجراییات مواجه شده، جعلی دانست.
30 خرداد 1399
شناسه : 33304
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/33304
606+
بالا
شهرداری مرودشت انتشار کلیپی از کودکی دستفروش را که در آن ادعا شد وی در محوطه تخت جمشید با اذیت ماموران اجراییات مواجه شده، جعلی دانست.

حادثه 24 - شهرداری مرودشت انتشار کلیپی از کودکی دستفروش را که در آن ادعا شد وی در محوطه تخت جمشید با اذیت ماموران اجراییات مواجه شده، جعلی دانست.

روابط عمومی شهرداری مرودشت اعلام کرد: ویدئویی که از کودکی دستفروش منتشر شده که در آن ادعا شد وی در محوطه تخت جمشید با اذیت ماموران اجراییات مواجه شده، جعلی بوده و قصد پیگرد حقوقی شخص سازنده این کلیپ را داریم.

در این کلیپ که در فضای مجازی منتشر شده است، کودکی دستفروش عنوان می‌کند که ماموران شهرداری مرودشت او را کتک زده اند، پولش را گرفته‌اند و تهدید به زندان کرده‌اند.

در این کلیپ عنوان شده که نیرو‌های شهرداری با کودک دستفروش در محدوده مجموعه جهانی تخت‌جمشید بدرفتاری کرده‌اند؛ درحالیکه تخت‌جمشید خارج از حوزه فعالیت مجموعه شهرداری مرودشت است و حوزه استحفاظی شهرداری تا میدان ملل این شهر است و شهرداری اجازه ورود به ناحیه نام‌برده را ندارد.

همچنین عنوان شده است که این اتفاق در تاریخ ۲۸ خردادماه ۹۹ روی داده است که به دلیل تعطیلی رسمی، نیرو‌های واحد اجراییات سدمعبر هیچ گونه فعالیتی در شهر ندارند و تنها، واحد اجراییات تخلفات ساختمانی فعال بوده است.

تاکید فرد تهیه‌کننده کلیپ بر بروز خشونت از سوی ماموران واحد اجراییات شهرداری این شهر است که نشان می‌دهد این شخص فردی سودجو و فرصت‌طلب است؛ از همین رو واحد حقوقی شهرداری مرودشت از طریق پلیس فتا پیگیر این موضوع خواهد بود.

ارسال نظر