زمان مطالعه: 2 دقیقه

نجات 17 نفر از میان دود و آتش در آتش سوزی انبار یک سوپر مارکت در رشت

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به وقوع آتش سوزی در انبار سوپر مارکت در رشت، گفت: در این حادثه ۱۷ نفر توسط مأموران آتش نشانی نجات یافتند.
25 خرداد 1399
شناسه : 33166
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/33166
429+
بالا
سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به وقوع آتش سوزی در انبار سوپر مارکت در رشت، گفت: در این حادثه ۱۷ نفر توسط مأموران آتش نشانی نجات یافتند.

حادثه 24 - سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به وقوع آتش سوزی در انبار سوپر مارکت در رشت، گفت: در این حادثه ۱۷ نفر توسط مأموران آتش نشانی نجات یافتند.

شهرام مؤمنی با اشاره به گزارش وقوع حادثه آتش سوزی در انبار سوپر مارکتی در رشت ساعت ۱۶:۳۵ دقیقه به مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع رسانی شد، گفت: به محض دریافت این گزارش نیروها به محل اعزام شدند.

وی افزود: ۴۱ آتش نشان و افسر ارشد به همراه ۱۷ دستگاه خودروی اطفا، آبرسان، خودرو پشتیبان دستگاه تنفسی و نردبان به محل حادثه واقع در شهرک شهید بهشتی گلستان ۱۴ اعزام شدند.

مؤمنی در ادامه با بیان اینکه آتش در طبقه اول ساختمان ۵ طبقه‌ای رخ داده بود، گفت: دود گرفتگی شدید ساختمان تجاری سبب شد تا تیم‌های نجات برای نجات افراد به واحدهای مختلف سرکشی کنند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این واحدها ۱۷ شهروند گرفتار در دود و آتش نجات یافته و به مکان امن منتقل شدند، گفت: در این حادثه یکی از شهروندان دچار سوختگی شد.

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت به مصدوم سه آتش نشان از ناحیه سر و دود گرفتگی نیز اشاره و تصریح کرد: هم صدومان توسط تیم اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مؤمنی با اشاره به تلاش تیم اطفای در مهار آتش و پیشگیری از گسترش آن، افزود: علت این آتش سوزی در دست بررسی است و آتش به واحدهای ساختمانی دیگر سرایتی نکرد.

ارسال نظر