زمان مطالعه: 6 دقیقه

کرونا جان قاتل آمریکایی روانی را گرفت/تجاوز به 28 پسر جوان و نوجوان

دیوید اوون بروکس، یکی از مجرمان بدنام آمریکا که در جریان قتل 28پسر جوان و نوجوان دستگیرشده و از اوایل دهه70 میلادی در زندان به‌سر می‌برد، بر اثر ابتلا به کرونا جانش را از دست داد.
25 خرداد 1399
شناسه : 33137
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/33137
1482+
بالا
دیوید اوون بروکس، یکی از مجرمان بدنام آمریکا که در جریان قتل 28پسر جوان و نوجوان دستگیرشده و از اوایل دهه70 میلادی در زندان به‌سر می‌برد، بر اثر ابتلا به کرونا جانش را از دست داد.

حادثه24- دیوید اوون بروکس، یکی از مجرمان بدنام آمریکا که در جریان قتل 28پسر جوان و نوجوان دستگیرشده و از اوایل دهه70 میلادی در زندان به‌سر می‌برد، بر اثر ابتلا به کرونا جانش را از دست داد. به نقل از رسانه‌های آمریکا، این مرد که به حبس ابد محکوم شده بود، در زندان گالوستون تگزاس محکومیت خود را سپری می‌کرد اما از اواخر ‌ماه گذشته میلادی پس از اینکه علائمی از بیماری کرونا در او مشاهده شد، به بیمارستان زندان انتقال یافت. این زندانی 65ساله حدود 2هفته در بیمارستان بستری بود تا اینکه چند روز قبل جانش را از دست داد و بنا بر اعلام وزارت دادگستری تگزاس، نتایج کالبدشکافی و آزمایش‌های انجام‌شده از این حکایت دارد که ویروس کووید-19 عامل مرگ او بوده است.

جنایات مخوف 
نام دیوید اوون بروکس در دهه1970 میلادی در رسانه‌های آمریکا مطرح شد. در آن زمان کارآگاهان پلیس به‌تازگی توانسته بودند پرده از راز جنایت‌های کثیف و شیطانی مردی به نام دین کورل در هیوستون آمریکا بردارند. دین کورل در جریان چندسال جنایت، توانسته بود دست‌کم 28پسر جوان و نوجوان را به مخفیگاه هولناک خود کشانده و پس از تجاوز آنها را به قتل برساند اما نقش دیوید اوون در این جنایت‌ها چه بود؟
ماجرا از این قرار بود که دین کورل پیش از اینکه قتل‌های سریالی خود را آغاز کند، نیاز به همدستانی داشت که طعمه‌هایش را به دام او بکشانند. این مرد شیرینی‌فروش که به‌دلیل دادن آب‌نبات‌های رایگان به پسران به مرد آب‌نباتی مشهور شده بود، پس از دوستی با دیوید بروکس و پسر دیگری به نام المر هنلی که در آن زمان سن و سال زیادی نداشتند، نقشه‌اش را با آنها در میان گذاشت و از آنها خواست که با شناسایی پسران جوان و نوجوان، آنها را به بهانه شرکت در پارتی و مهمانی به مخفیگاه او بکشانند. پس از آن بروکس و هنلی، کارشان را شروع کردند و با فریب پسران، آنها را به خانه دین کورل می‌کشاندند. دین کورل نیز پس از آنکه طعمه‌هایش را با نوشیدنی مسموم بیهوش می‌کرد، آنها را با طناب به تخت می‌بست و پس از شکنجه‌های وحشیانه و تجاوز، قربانیانشان را به ضرب گلوله به قتل می‌رساند. او سپس اجساد قربانیان را در خانه‌اش یا در محلی خلوت دفن می‌کرد.
جنایت‌های هولناک قاتل آب‌نباتی ادامه داشت تا اینکه در آگوست1973، زمانی که یکی از همدستانش (المر هنلی)، دختر و پسر جوانی را به خانه او برد. قاتل آب‌نباتی با دیدن دختر عصبانی شد و با دادن اسلحه به هنلی، از او خواست که آن دختر را به قتل برساند. هنلی اما تحت‌تأثیر التماس‌های دختر جوان، از این کار خودداری کرد و به‌جای کشتن او، لوله اسلحه را به طرف دین کورل (قاتل آب‌نباتی) گرفت و با شلیک 6گلوله او را به قتل رساند. پس از آن بود که پلیس در جریان قرار گرفت و به این ترتیب همدستان دین کورل، یعنی دیوید بروکس و المر هنلی دستگیر شدند. همزمان مأموران پلیس موفق شدند بقایای جسد 28قربانی قاتل آب‌نباتی را پیدا کنند و به این ترتیب دیوید بروکس و المر هنلی به جرم همدستی با قاتل مخوف در دادگاه محاکمه شدند.

حبس ابد
در پایان این محاکمه، المر هنلی که در جریان 6قتل با قاتل آب‌نباتی مشارکت داشت، به 6بار حبس ابد محکوم شد اما دیوید بروکس که در صحنه هیچ‌یک از قتل‌ها حضور نداشت و فقط در کشاندن طعمه‌ها به خانه قاتل سریالی همدستی داشت، به یک‌بار حبس ابد محکوم شد. هردو محکوم به زندان منتقل شدند و در حال سپری‌کردن دوران محکومیت خود بودند اما چند روز پیش دیوید بروکس به کرونا مبتلا شد و بر اثر این ویروس و در سن 65سالگی جانش را از دست داد تا نام او برای همیشه در یکی از سیاه‌ترین پرونده‌های جنایی تاریخ آمریکا ثبت شود.

ارسال نظر