زمان مطالعه: 2 دقیقه

نجات معجزه آسای راننده هایما از حادثه واژگونی تریلی در مشهد

مدیرعامل آتش‌نشانی شهر مشهد از نجات معجزه آسای راننده خودرو سواری هایما در پی واژگونی تریلی بر روی این خودرو در بزرگراه شهید شوشتری مشهد خبر داد.
21 خرداد 1399
شناسه : 32985
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/32985
832+
بالا
مدیرعامل آتش‌نشانی شهر مشهد از نجات معجزه آسای راننده خودرو سواری هایما در پی واژگونی تریلی بر روی این خودرو در بزرگراه شهید شوشتری مشهد خبر داد.

حادثه24- مدیرعامل آتش‌نشانی شهر مشهد از نجات معجزه آسای راننده خودرو سواری هایما در پی واژگونی تریلی بر روی این خودرو در بزرگراه شهید شوشتری مشهد خبر داد.

امیر عزیزی گفت: در پی تماس تلفنی رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی منجر به واژگونی کشنده تریلی بر روی یک دستگاه خودرو سواری هایما و احتمال محبوسی افراد در داخل خودرو، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و پشتیبانی ایستگاه شماره ۹ (شهید نوروزی) را به‌محل حادثه در بزرگراه شهید شوشتری اعزام کرد.

مدیرعامل آتش‌نشانی شهر مشهد افزود: با حضور نجاتگران آتش‌نشانی در محل مشخص شد، سانحه رانندگی به‌دلیل نامعلومی بین کشنده تریلی و سواری هایما به وقوع پیوسته و شدت حادثه به نحوی بوده که بار تریلی به‌صورت کامل بر روی این خودرو سواری واژگون شده که در پی این اتفاق راننده خودرو سواری در درون وسیله نقلیه محبوس شده بود که قبل از حضور نیروهای امدادی این فرد با کمک رانندگان خودروهای عبوری از درون خودرواش نجات پیدا کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان حاضر در محل بلافاصله ضمن ایمن‌سازی محیط حادثه از آتش گرفتن هر دو خودرو جلوگیری به عمل آورده و با همکاری عوامل پلیس راهور نسبت به‌بازگشایی مسیر و انتقال خودروها باید مکانی امن اقدام کردند.

گفتنی است؛ علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

ارسال نظر