زمان مطالعه: 4 دقیقه

اعترافات مادر کودک آزار / او بابت نزدن کودکش، از مردم اخاذی می کرد

با اقدام قاطع قضایی، مادر کودک آزار در کمتر از یک ساعت دستگیر شد و راز این کودک آزاری را بر ملا کرد.
17 خرداد 1399
شناسه : 32774
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/32774
14670+
بالا
با اقدام قاطع قضایی، مادر کودک آزار در کمتر از یک ساعت دستگیر شد و راز این کودک آزاری را بر ملا کرد.

حادثه 24 - با اقدام قاطع قضایی، مادر کودک آزار در کمتر از یک ساعت دستگیر شد و راز این کودک آزاری را بر ملا کرد.

مهدی غلامی  رئیس شعبه ۷۷۲ دادسرای فضای مجازی و شهرسازی خراسان رضوی گفت:  اقدام مجرمانه مادر کودک آزار مشهدی که با زدن کودک خود از مردم اخاذی می کرد و منجر به تشویش اذهان عمومی شده بود شناسایی و برابر هماهنگی با مرجع محترم قضایی دستگیر شد.

او افزود: متهم خانمی است که با پسری به نام نوید ارتباط دوستی داشته و از طرف آن پسر که خود را ایرانی مقیم فرانسه معرفی کرده و با وعده های دروغین همچون گرفتن اقامت فرانسه، پیداکردن کار وعده ازدواج در ازای طلاق از همسرش را به وی داده و  ارتباطات را بیشتر می کند.

قاضی این پرونده ادامه داد: در یکی از تماس های این خانم با نوید، بنیامین پشت دوربین می آید و زبانش را در می آورد که نوید ناراحت می شود و و از او درخواست می کند تا کودکش را مورد ضرب و شتم قرار دهد.

غلامی بیان کرد: نوید، مادر این کودک را در صورت عدم ضرب و شتم کودک خردسالش، تهدید به انتشار عکس های مستهجن اش می کند و مهلا مادر این کودک ،خواسته شیطانی او را اجرا می کند و فیلم هایی از ضرب و شتم کودکش را ارسال می کند.

او تصریح کرد: نوید حتی از مادر این کودک می خواهد با قاشق او را بسوزاند و فیلم تهیه کند. وقتی مهلا، مقاومت می کند نوید اقدام به باز کردن پیجی در اینستاگرام می کند و تصاویر شخصی مهلا و عکس و فیلم های ضرب و شتم را منتشر می کند.

قاضی این پرونده تاکید کرد: متهمه به زندان معرفی شد و طفل جهت نگهداری به پدرش تحویل داده شد.تحقیقات جهت شناسایی متهم دیگر ادامه دارد.

قاضی غلامی اظهار کرد: مادر حق ضربه زدن به فرزندش را ندارد طفل همچنین به پزشکی قانونی ارجاع داده شده و در صورت صدمه کودک،ایراد ضرب عمدی هم به مادر تفهیم می شود.مادر این کودک از سلامت روانی برخوردار است و به گفته وی ، پس از ضرب و شتم فرزندش، گریه می کرده است.

مهلا مادر این کودک گفت: از اقدام خود پشیمانم و مورد اغفال قرار گرفتم و تقاضای دستگیری نوید را دارم که از من و فرزندم به عنوان طعمه برای جذب فالوور و دنبال کننده استفاده کرده است.

 آیا کودک به بهزیستی تحویل داده خواهد شد؟

غلامحسین حقدادی معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی  از مشهد، گفت: بهزیستی باتوجه به شرایط رخ داده نگران سرنوشت کودک است و با پیگیری های صورت گرفته  هم اکنون کودک در اختیار یکی از بستگان خود است .

او در مورد اینکه آیا این کودک به بهزیستی تحویل داده خواهد شد نیز افزود: هنوز ابعاد پرونده دردست قاضی پرونده است و بر طبق صلاحدید قاضی اگر والدین صلاحیت نگهداری فرزندشان را نداشته باشند یا به فرد صاحب صلاحیت واگذار می شود و یا تحویل بهزیستی می شود.

 

ارسال نظر