زمان مطالعه: 2 دقیقه

برگزاری مراسم عروسی بدون مجوز در یکی از تالارهای بردسکن

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بردسکن گفت: متاسفانه در یکی از تالارهای بردسکن که در حاشیه شهر قرار دارد، بدون مجوز مجلس عروسی برگزار شده که البته این تالار در حال حاضر پلمب است.
16 خرداد 1399
شناسه : 32729
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/32729
570+
بالا
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بردسکن گفت: متاسفانه در یکی از تالارهای بردسکن که در حاشیه شهر قرار دارد، بدون مجوز مجلس عروسی برگزار شده که البته این تالار در حال حاضر پلمب است.

 حادثه 24 - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بردسکن گفت: متاسفانه در یکی از تالارهای بردسکن که در حاشیه شهر قرار دارد، بدون مجوز مجلس عروسی برگزار شده که البته این تالار در حال حاضر پلمب است.

شهرام طلوع‌فکور اظهار کرد: تا کنون هیچ‎گونه مجوزی برای بازگشایی تالارهای عروسی صادر نشده و هنوز حق فعالیت ندارند، زمانی این تالار پلمب شد که مجلس عروسی تمام شده بود.

وی ادامه داد: متاسفانه این تالار که در حاشیه شهر بردسکن قرار دارد مجوز و هیچ‎گونه پروانه صنفی برای فعالیت ندارد، این مکان به دلیل تخلفی که در برگزاری مراسم عروسی داشته با دستور دادستان بردسکن پلمب شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بردسکن مطرح کرد: در حال حاضر سه تالار عروسی در شهرستان بردسکن داریم، تنها دستگاهی که در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا مجوز فعالیت را صادر می‎کند، همکاران ما در حوزه بهداشت هستند.

طلوع‌فکور افزود: با توجه به اینکه شهرستان بردسکن وضعیت خوبی در رابطه با شیوع ویروس کرونا ندارد، از شهروندان درخواست داریم؛ در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی و یا رعایت نکردن پروتکل‎های بهداشتی با تلفن 124 تماس بگیرند تا سریع پیگیری شود.

وی عنوان کرد: اگر چه شبکه بهداشت خود دستورالعمل‎های خاصی دارد، اما اگر نیاز باشد همکاری لازم را خواهیم داشت و پیگیری می‎کنیم تا در صورت نیاز اقدامات و آزمایش‎های لازم از شرکت کنندگان در مجلس عروسی گرفته شود.

ارسال نظر