زمان مطالعه: 1 دقیقه

مظنونان حادثه درگیری پلیس با اشرار مسلح در شهرستان سرباز دستگیر شدند

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری تعدادی از مظنونان حادثه درگیری پلیس با اشرار مسلح در محدوده شهرستان «سرباز» خبر داد.
02 خرداد 1399
شناسه : 32255
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/32255
522+
بالا
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری تعدادی از مظنونان حادثه درگیری پلیس با اشرار مسلح در محدوده شهرستان «سرباز» خبر داد.

حادثه 24 - جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری تعدادی از مظنونان حادثه درگیری پلیس با اشرار مسلح در محدوده شهرستان «سرباز» خبر داد.

سردار احمد طاهری جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت : تیم‌های پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان بامداد امروز طی عملیاتی در یکی از روستا‌های بخش «کلات» شهرستان سرباز با اشرار مسلح درگیر شدند که متأسفانه در این درگیری دو نفر از نیرو‌های پلیس آگاهی به فیض شهادت نائل آمدند.

او با اشاره به اینکه در این درگیری یک نفر دیگر از مأموران جان بر کف نیروی انتظامی نیز مجروح شد، افزود: خوشبختانه طبق آخرین اطلاع حال عمومی «استوار علی اصغریان» در حال حاضر رضایت بخش است و مراحل درمانی وی ادامه دارد.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: پس از این حادثه بلافاصله موضوع پیگیری شد و تعدادی از مظنونان شناسایی و دستگیر شدند و در حال حاضر منطقه در حال پاکسازی است.

او ضمن تشکر از مردم و مسئولان محلی شهرستان سرباز برای همکاری با پلیس تصریح کرد: در این عملیات ستوان یکم «آرمان اربابی» و استوار دوم «مسعود شهرکی» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که برنامه ریزی‌ها برای برگزاری مراسم تشییع آن‌ها در حال انجام است.

ارسال نظر