زمان مطالعه: 2 دقیقه

مهار حریق گسترده در کارگاه و انبار مصنوعات چوبی در تهرانپارس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در کارگاه مبل سازی خبر داد.
02 خرداد 1399
شناسه : 32252
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/32252
563+
بالا
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در کارگاه مبل سازی خبر داد.

حادثه 24 - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در کارگاه مبل سازی خبر داد.

سید جلال ملکی در باره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۰۳:۲۲ دقیقه بامداد روز جاری یک مورد آتش سوزی در تهرانپارس خیابان احسان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه دو دستگاه نردبان بالابر و چندین دستگاه حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه عوامل شهرداری نیز در محل حضور داشتند گفت: محل حادثه ملکی به وسعت ۸۰۰ متر بود که کارگاه و انباری به وسعت ۵۰۰ متر داخل این ملک دچار حریق شده بود. این کارگاه مسقف بود و علاوه بر اینکه مقداری چوب و تخته داخل حیاط و کارگاه چیده شده بود و داخل کارگاه به صورت دو طبقه غیر استاندارد استفاده می‌شد.

ملکی افزود: زمانی که نیروها به محل رسیدند این محل به طور کامل شعله ور بود و حتی احتمال ریزش بخش‌هایی سقف نیز وجود داشت اما آتش‌نشانان همزمان با ایمن سازی به داخل نفوذ کردند که خوشبختانه با عملیات سریع از گسترش حریق به حیاط و سوله‌های مجاور جلوگیری شد و خوشبختانه موردی مصدومیت یا صدمات جانی نیز به وجود نیامد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: در نهایت آتش‌خاموش شد و در ساعت ۰۶:۱۰ دقیقه پس از ایمن سازی و تخلیه دود، محل به مالکان تحویل داده شد. کارشناسان نیز در حال بررسی علت حادثه هستند.

ارسال نظر