زمان مطالعه: 2 دقیقه

ماجرای حمله به نیروهای جهادی مهرشهر دزفول به روایت پلیس

فرمانده انتظامی دزفول در خصوص ماجرای شب گذشته مهر شهر و حمله به نیروهای جهادی مسجد این منطقه توضیحاتی ارائه داد.
30 اردیبهشت 1399
شناسه : 32160
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/32160
461+
بالا
فرمانده انتظامی دزفول در خصوص ماجرای شب گذشته مهر شهر و حمله به نیروهای جهادی مسجد این منطقه توضیحاتی ارائه داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی دزفول در خصوص ماجرای شب گذشته مهر شهر و حمله به نیروهای جهادی مسجد این منطقه توضیحاتی ارائه داد.

روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی حمله افرادی ناشناس به نیروهای جهادی مسجد مهرشهر در شامگاه روز یکشنبه و مصدومیت آنها، ماموران کلانتری ۱۱ دزفول برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه مصدومان برای مداوا به بیمارستان اعزام شدند، افزود: پلیس از بدو این حادثه تمام تلاش خود را برای شناسایی و دستگیری افراد ناشناس آغاز کرد که این اقدامات تا حصول نتیجه ادامه دارند.

سرهنگ گراوندی درخصوص برخورد نامناسب ماموران پلیس در این حادثه نیز گفت: فرماندهی انتظامی پس از بررسی موضوع بلافاصله با مامور متخلف و مسئول مستقیم وی برخورد سازمانی مناسب را اعمال کرد و عصر دیروز نیز با دعوت از این تلاشگر از آنها دلجویی شد.

او افزود: پلیس همواره قدردان زحمات گروه‌های جهادی، جهادگران عرصه سلامت و تمام کسانی است که در صف مبارزه با بیماری منحوس کرونا هستند.

فرمانده انتظامی دزفول از تعامل شهروندان با پلیس قدردانی کرد و گفت: مردمداری و رعایت حقوق شهروندی از شاخصه‌های اصلی ماموران انتظامی است.

روز دوشنبه انتشار تصاویری از حمله برخی افراد ناشناس به نیروهای جهادی که در حال ضد عفونی معابر و خیابانهای مهرشهر دزفول بودند موجب واکنش‌هایی در فضای مجازی شد.

در تصاویر منتشر شده نیروهای جهادی مصدوم و از برخورد نامناسب نیروی انتظامی با جهادگران انتقاد شده بود.

ارسال نظر