زمان مطالعه: 1 دقیقه

قاتل فراری در پاکدشت به دام افتاد

سرهنگ خنجری گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت قاتل فراری که در یکی از استان‌های غربی کشور مرتکب جنایت شده بود، دستگیر شد.
30 اردیبهشت 1399
شناسه : 32138
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/32138
1258+
بالا
سرهنگ خنجری گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت قاتل فراری که در یکی از استان‌های غربی کشور مرتکب جنایت شده بود، دستگیر شد.

حادثه 24- سرهنگ خنجری گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت قاتل فراری که در یکی از استان‌های غربی کشور مرتکب جنایت شده بود، دستگیر شد.

سرهنگ قباد خنجری فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در این خصوص اظهار کرد: به دنبال یک مورد نزاع و درگیری در یکی از استان‌های غربی کشور و وقوع قتل در این درگیری، پس از وصول نیابت قضایی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: با اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات به عمل آمده و استفاده از منابع اطلاعاتی، قاتل که جوانی ۲۲ ساله بود شناسایی و در یک مرکز تجاری در یک مغازه موبایل فروشی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

او با بیان اینکه همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در به دست آمدن موفقیت در ماموریت‌های مختلف پلیس تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم با پلیس بوده است، افزود: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و نظم و آرامش مردم است و همه توان و تلاش خود را برای برقراری امنیت به کار می‌گیرد.

ارسال نظر