زمان مطالعه: 1 دقیقه

تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری سارقان مسلح در اتوبان آزادگان

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از تعقیب و گریز خودرو سارقان مسلح شهرستان آمل و دستگیری راننده و سرنشین آن خبر داد.
23 اردیبهشت 1399
شناسه : 31853
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/31853
469+
بالا
رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از تعقیب و گریز خودرو سارقان مسلح شهرستان آمل و دستگیری راننده و سرنشین آن خبر داد.

حادثه 24- رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از تعقیب و گریز خودرو سارقان مسلح شهرستان آمل و دستگیری راننده و سرنشین آن خبر داد.

سرهنگ کارآگاه سعداله گزافی گفت: گروهی از کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین انجام ماموریت در اتوبان آزادگان به یک دستگاه خودروی زانتیا که دارای سابقه سرقت مسلحانه در شهرستان آمل و تحت تعقیب قضایی است، برخورد می‌کنند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: راننده خودروی زانتیا با مشاهده واحد گشت پلیس با افزایش سرعت اقدام به فرار می‌کند، اما مسیر خودروی متهمان مسدود می‌شود.

سرهنگ گزافی در پایان افزود: راننده و سرنشین خودروی زانتیا با عکس العمل سریع هر دو متهم دستگیر می‌شوند که راننده خودروی زانتیا پس از دستگیری خود را محمد و سرنشین خودرو خود را حمید معرفی می‌نماید که هر دو متهم به همراه خودروی مکشوفه جهت رسیدگی تخصصی و کشف جرائم احتمالی و سیر مراحل قانونی تحویل اداره یکم پلیس آگاهی می‌گردند.

ارسال نظر