زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیراندازی ماموران برای دستگیری سارق برلیانس

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق خودرو برلیانس در عملیات تعقیب و گریز یگان گشت پلیس آگاهی خبر داد .
22 اردیبهشت 1399
شناسه : 31803
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/31803
440+
بالا
سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق خودرو برلیانس در عملیات تعقیب و گریز یگان گشت پلیس آگاهی خبر داد .

 حادثه 24 - سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق خودرو برلیانس در عملیات تعقیب و گریز یگان گشت پلیس آگاهی خبر داد .

سرهنگ گزافی با اعلام این خبر گفت : ساعت 4 بعد از ظهر هفدهم اردیبهشت ماه اکیپی از کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ حین انجام ماموریت در خروجی اتوبان ساوه بوده که توسط مرکز پیام فرماندهی به آنها اعلام می گردد یک دستگاه خودروی برلیانس مشکی رنگ که دارای سابقه سرقت است به سمت اتوبان ساوه در حال حرکت می باشد .

این مقام انتظامی گفت : کارآگاهان با مشاهده خودرو سرقتی به راننده آن دستور ایست می دهند که وی بدون توجه به دستور با لایی کشی و انجام حرکات مخاطره آمیز فرار می نماید .

راننده خودروی برلیانس با افزایش سرعت و آسیب رساندن به خودروهای عبوری قصد مسدود سازی مسیر حرکت واحد گشت را داشته که کارآگاهان با هوشمندی تمام به تعقیب آنها پرداخته و به جهت جلوگیری از خسارت و آسیب به جان و مال شهروندان افسراکیپ جهت هشدار اقدام به شلیک تیر هوایی می نماید و در ادامه به ناچار با رعایت قانون بکارگیری سلاح لاستیک عقب خودرو را مورد اصابت گلوله قرار داده و باعث توقف خودروی سرقتی می شود .

رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت : با توقف خودروی سرقتی کارآگاهان سریعا متهم را که قصد فرار به صورت پیاده را داشته دستگیر و مشخص می گردد راننده به نام مجید خودرو را چهارم اردیبهشت ماه در حوالی میدان تجریش سرقت نموده است و متهم جهت بررسی بیشتر و کشف سرقت های احتمالی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گردید .

ارسال نظر