زمان مطالعه: 3 دقیقه

کشف بزرگترین محموله مواد مخدر از باند مسلح در ایرانشهر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان ضمن متلاشی کردن یک باند مسلحانه قاچاق، چهار تن و ۲۲۸ کیلوگرم موادمخدر کشف کردند.
21 اردیبهشت 1399
شناسه : 31732
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/31732
508+
بالا
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان ضمن متلاشی کردن یک باند مسلحانه قاچاق، چهار تن و ۲۲۸ کیلوگرم موادمخدر کشف کردند.

حادثه24- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان ضمن متلاشی کردن یک باند مسلحانه قاچاق، چهار تن و ۲۲۸ کیلوگرم موادمخدر کشف کردند. سردار محمد قنبری روز یکشنبه در این‌باره اظهارداشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان به سرنخ‌هایی مبنی بر ورود محموله سنگین مواد مخدر، از مرزهای جنوب شرق کشور به حوزه استحفاظی شهرستان ایرانشهر دست یافتند.
وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، پس از چند شبانه روز تلاش گسترده میدانی در مناطق سخت گذر ایرانشهر سرانجام صبح امروز اعضای این باند بزرگ قاچاق را که با ۲ دستگاه وانت نیسان در حال جابجایی محموله سنگین مواد مخدر  بودند را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی در یکی از محورهای کوهستانی منطقه «ابتر» اعضای این باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز شد.
وی ادامه داد: در این عملیات نفس گیر که ۲ ساعت ادامه داشت با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس، قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه بر خود، ضمن به آتش کشیدن خودروها با استفاده از کوهستانی بودن منطقه متواری شدند.
سردار قنبری خاطر نشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاکسازی منطقه چهار تن و ۲۲۸ کیلوگرم تریاک و سوخته تریاک شامل سه تن و ۷۰۰ کیلوگرم سوخته تریاک و ۵۲۸ کیلو تریاک به همراه مقادیر سلاح و مهمات کشف کردند.
وی با اشاره به اینکه این محموله بزرگترین محموله کشف شده در سالجاری است خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ‌گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

ارسال نظر