زمان مطالعه: 2 دقیقه

انهدام شبکه بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر درارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش ماموران این انتظامی یک شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر در ارومیه منهدم و از آن ۴۲۹ کیلوگرم هروئین کشف شد.
11 اردیبهشت 1399
شناسه : 31285
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/31285
427+
بالا
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش ماموران این انتظامی یک شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر در ارومیه منهدم و از آن ۴۲۹ کیلوگرم هروئین کشف شد.

حادثه24- فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش ماموران این انتظامی یک شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر در ارومیه منهدم و از آن ۴۲۹ کیلوگرم هروئین کشف شد.

سردار مسعود خرم‌نیا روز پنج‌شنبه بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران عملیات پنهان و ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در طول یک ماه، محل فعالیت متهمان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه مورد بازرسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بازرسی از محل و خودرو متهمان، ۴۲۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین به ارزش ١١ میلیارد تومان کشف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: در این رابطه ۲ دستگاه پژو پارس و یک دستگاه وانت سایپا توقیف و سه متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

ارسال نظر