زمان مطالعه: 2 دقیقه

برادر و خواهر موادفروش در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری برادر و خواهری که قصد فروش و عرضه بیش از دوکیلو گرم مواد مخدر را داشتند، خبر داد.
11 اردیبهشت 1399
شناسه : 31282
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/31282
452+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری برادر و خواهری که قصد فروش و عرضه بیش از دوکیلو گرم مواد مخدر را داشتند، خبر داد.

حادثه24- فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری برادر و خواهری که قصد فروش و عرضه بیش از دوکیلو گرم مواد مخدر را داشتند، خبر داد. 

سرهنگ علی قربانی با بیان اینکه شناسایی و رصد نامحسوس این دو نفر بر اساس گزارش های مردمی مبنی بر فروش مواد مخدر توسط این مرد و زن جوان بوده است، گفت: طی هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات هدفمند و ضربتی، دو کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک آماده عرضه به همراه وسایل توزین از مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

وی مجموع کشفیات انواع مواد مخدر در سال گذشته را بالغ بر یک تن برشمرد و تاکید کرد: رصد اطلاعاتی سوادگران مرگ و تشدید مقابله با هرگونه فروش و عرضه مواد مخدر در سال جدید با شدت بیشتری همراه خواهد بود.

رئیس پلیس شهرستان کاشان با اشاره به اینکه مواد افیونی به ویژه مخدرهای صنعتی‌تهدید جدی برای جوانان وخانواده ها است، افزود: سال گذشته یک هزار و ۵۱۳ نفر از عناصری که تلاش داشتند محیط امن جامعه را با عرضه مواد افیونی ناامن کنند توسط ماموران پلیس کاشان دستگیر شدند.

سرهنگ قربانی کنترل و نظارت بر رفتار های فرزندان از سوی خانواده ها و پر کردن اوقات فراغت آنها با استفاده از موضوعات ورزشی و فرهنگی را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: پلیس کاشان با توجه به وظیفه ذاتی خود در مقابله با ناامن کنندگان فضای جامعه قاطع است و شهروندان نیز می توانند با شماره تلفن ۱۱۰ موارد مشکوک را اطلاع دهند.

ارسال نظر