زمان مطالعه: 2 دقیقه

جزئیات دستگیری سرباند مافیای موادمخدر در شرق کشور

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری سرباند مافیای مواد مخدر شرق کشور خبر داد و گفت: در این عملیات مشترک پلیس خراسان جنوبی و سمنان ۷۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.
31 فروردین 1399
شناسه : 30720
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/30720
333+
بالا
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری سرباند مافیای مواد مخدر شرق کشور خبر داد و گفت: در این عملیات مشترک پلیس خراسان جنوبی و سمنان ۷۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری سرباند مافیای مواد مخدر شرق کشور خبر داد و گفت: در این عملیات مشترک پلیس خراسان جنوبی و سمنان ۷۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار مجید شجاع با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان خراسان جنوبی با اشراف اطلاعاتی بر روی باندهای مواد مخدر، اخباری مبنی بر جابهجایی و حمل مواد توسط باند مخوف سوداگران مرگ در شرق کشور دریافت کردند که دستگیری اعضای این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

 فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: رصد اطلاعاتی مأموران پلیس در استان خراسان جنوبی حاکی از این بود که سوداگران مرگ با یک وانت سایپا در حال عبور از استان سمنان هستند که بلافاصله موضوع به فرماندهی انتظامی سمنان اطلاع داده شد و طی یک عملیات ضربتی، خودرو در شهرستان شاهرود توقیف شد.

وی افزود: در این عملیات مشترک پلیسی، در بازرسی از وانت نیسان 740 کیلوگرم تریاک و 3 قبضه سلاح جنگی کشف شد و در این رابطه سرباند مافیای حمل مواد مخدر در شرق کشور به همراه 2 نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

شجاع تصریح کرد: عملیات‌های مشترک پلیس در استان‌های مختلف، توان عملیاتی پلیس را بالا برده و سربازان جان برکف نیروی انتظامی در هیچ نقطه‌ای از کشور اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را نخواهند داد.

ارسال نظر