زمان مطالعه: 3 دقیقه

راننده و سرنشین خودرو آژانس در تهران سارق از آب در آمد

رئیس کلانتری۱۵۰ تهرانسر گفت: ۲ سارق لوازم خودرو با ۲۰ فقره سرقت دستگیر شدند، این متهمان با خودرو آژانس جعلی از شمال غرب تهران سرقت می‌کردند.
27 فروردین 1399
شناسه : 30663
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/30663
364+
بالا
رئیس کلانتری۱۵۰ تهرانسر گفت: ۲ سارق لوازم خودرو با ۲۰ فقره سرقت دستگیر شدند، این متهمان با خودرو آژانس جعلی از شمال غرب تهران سرقت می‌کردند.

حادثه 24 - رئیس کلانتری۱۵۰ تهرانسر گفت: ۲ سارق لوازم خودرو با ۲۰ فقره سرقت دستگیر شدند، این متهمان با خودرو آژانس جعلی از شمال غرب تهران سرقت می‌کردند.

سرهنگ محمود مالمیر در این باره اظهار داشت: در هفته اخیر وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو از طریق مرکز فوریت های پلیسی به کلانتری تهرانسر مخابره شد و ماموران بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد که عامل یا عاملان سرقت لوازم صوتی خودرو ها را به سرقت برده اند، افزود: تیم تجسس کلانتری برای تکمیل تحقیقات پلیسی به محل های سرقت مراجعه و دریافتند که سرقت ها توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری آژانس با پلاک انتظامی شهرستان انجام شده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد خودرو مربوط به سازمان تاکسیرانی و آژانس نبوده و متهمان با نصب علائم جعلی در صدد پنهان نگه داشتن راز سرقت هایشان بوده اند.

کلانتر محله تهرانسر بیان کرد: تعداد گشت زنی های انتظامی افزایش تا اینکه ماموران کلانتری در گشت زنی های هدفمند صبح روز گذشته خودروی آژانش جعلی را در حوالی خیابان بدخشان مشاهده و بلافاصله طرح مهار و دستگیری راننده و سرنشین خودرو را عملیاتی می کنند.

وی با بیان اینکه متهمان قصد داشتند با دیدن خودروی پلیس از محل متواری شوند، ادامه داد: هر دو متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان تعدادی لوازم صوتی خودروها کشف شد.

مالمیر با بیان اینکه هر دو متهم برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری انتقال یافتند، گفت: متهمان در بازجویی اولیه به ۲۰ فقره سرقت اعتراف و اظهار داشتند، روزانه از محل سکونتشان در یکی از شهرستان مجاور به شمال غرب تهران مراجعه و پس از سرقت لوازم صوتی خودرو ها، به محل سکونشتان مراجعه می کردند.

رئیس کلانتری تهرانسر گفت: هر دو متهم ۳۳ و ۳۹ ساله سابقه دار بوده و پیشتر به مدت ۵ سال در زندان سپری کرده اند.

 وی گفت: سارقان پس از تحقیقات مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال نظر