زمان مطالعه: 2 دقیقه

آسایشگاه معلولین و سالمندان  کهریزک در چه وضعیتی است؟

فرماندار شهرستان ری گفت: آسایشگاه تحت کنترل است و بیماران در سه بخش ویژه مبتلایان، نقاهتگاه و عادی نگهداری می شوند.
15 فروردین 1399
شناسه : 30356
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/30356
552+
بالا
فرماندار شهرستان ری گفت: آسایشگاه تحت کنترل است و بیماران در سه بخش ویژه مبتلایان، نقاهتگاه و عادی نگهداری می شوند.

حادثه 24 - فرماندار شهرستان ری گفت: آسایشگاه تحت کنترل است و بیماران در سه بخش ویژه مبتلایان، نقاهتگاه و عادی نگهداری می شوند.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: آسایشگاه خیریه کهریزک بزرگترین مرکز توانبخشی خیریه کشور است که ۱۷۵۰ سالمند، معلول جسمی حرکتی و ضایعه نخاعی را تحت پوشش قرار داده است که این افراد جزو قشر آسیب پذیر در برابر ویروس کرونا هستند.

وی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا در آسایشگاه کهریزک از روز اول توسط عوامل آسایشگاه و دانشگاه علوم پزشکی تهران و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری به صورت شبانه روزی تحت رصد و کنترل بوده است و اقدامات بهداشتی و درمانی مناسبی به بیماران ارائه شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: با توجه به تاکیدات استاندار محترم تهران در پیگیری موضوعات این مرکز به صورت مستمر، جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در روز پنجشنبه با حضور دکتر زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران، فرماندار ری، معاونین دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران، سازمان مرکزی بهزیستی و مدیرکل استان تهران و نمایندگان وزارت بهداشت و هلال احمر برگزار شد و ضمن بررسی و تحلیل آخرین وضیعت مددجویان و کادر درمانی، شرح وظایف برای دستگاه های اجرایی و آسایشگاه  مشخص  و مقرر شد ضمن اقدامات تخصصی و علمی و پیشگیرانه، سنجش سلامت تمامی مددجویان به طور مستمر صورت گیرد.

 توکلی خاطر نشان کرد: در آسایشگاه خیریه کهریزک آخرین اقدامات و وضعیت به نحوی است که هم اکنون آسایشگاه تحت کنترل است و بیماران در سه بخش ویژه مبتلایان، نقاهتگاه و عادی نگهداری می شوند و با اقدامات به موقع در راستای مقابله با ویروس کرونا، وضعیت آسایشگاه کهریزک در حال حاضر  مناسب است.

ارسال نظر