زمان مطالعه: 2 دقیقه

مقتول پیش از قتل قاتلانش را لو داد

فروشنده مواد‌مخدر هنوز 24ساعت هم از زمان مرخصی گرفتنش از زندان نگذشته بود که به قتل رسید. او پیش از مرگ، نام قاتلانش را لو داد و به این ترتیب، عاملان جنایت تحت تعقیب قرار گرفتند.
21 اسفند 1398
شناسه : 30119
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/30119
666+
بالا
فروشنده مواد‌مخدر هنوز 24ساعت هم از زمان مرخصی گرفتنش از زندان نگذشته بود که به قتل رسید. او پیش از مرگ، نام قاتلانش را لو داد و به این ترتیب، عاملان جنایت تحت تعقیب قرار گرفتند.

حادثه 24 - فروشنده مواد‌مخدر هنوز 24ساعت هم از زمان مرخصی گرفتنش از زندان نگذشته بود که به قتل رسید. او پیش از مرگ، نام قاتلانش را لو داد و به این ترتیب، عاملان جنایت تحت تعقیب قرار گرفتند.

بامداد دیروز مأمور کلانتری 161ابوذر با قاضی ساسان غلامی -کشیک جنایی تهران- تماس گرفت و خبر از قتل مردی جوان داد. پس از این تماس قاضی جنایی به همراه تیم تجسس راهی محل حادثه که خیابانی حوالی فلاح بود، شدند. مقتول مردی 35ساله بود که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌ها حکایت از این داشت که مقتول سابقه‌دار و فروشنده مواد‌مخدر بوده است. او مدتی قبل به اتهام فروش و حمل مواد‌مخدر بازداشت و زندانی شده بود اما موفق شده بود با سپردن وثیقه از زندان مرخصی بگیرد. با این حال هنوز 24ساعت از زمان آزادی‌اش نگذشته بود که در درگیری کشته شده بود.

به گفته شاهدان، شب حادثه مقتول با 2مرد درگیر شده و صدای جروبحثشان در خیابان پیچیده بود. پس از آن ناگهان 2مرد ناشناس با چاقو ضرباتی را به مقتول زدند و درتاریکی شب فرار کردند. شاهدان پس از این حادثه بالای سر مقتول حاضر شدند و  او درحالی‌که غرق در خون بود به سختی نام قاتلانش را به زبان آورد و آنها را لو داد. آنها هم اسم هر دو نفر را یادداشت کردند و با اورژانس تماس گرفتند اما مرد زخمی پس از گفتن اسم قاتلان ناگهان از هوش رفت که با حضور اورژانش مشخص شد به‌دلیل شدت جراحت و خونریزی فوت شده است.

با این اطلاعات، قاضی جنایی دستور بازداشت 2نفری که در این جنایت دست داشته‌اند را صادر کرد و تحقیقات کارآگاهان برای دستگیری آنها آغاز شده است.

ارسال نظر