زمان مطالعه: 4 دقیقه

چوبه دار در انتظار قاتل 22 مادربزرگ‌

مرد کنیایی که به جرم قتل دست‌کم 22زن سالمند در ایالت تگزاس آمریکا در زندان به سر می‌برد احتمالا با مجازات مرگ روبه‌رو خواهد شد.
18 اسفند 1398
شناسه : 30050
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/30050
573+
بالا
مرد کنیایی که به جرم قتل دست‌کم 22زن سالمند در ایالت تگزاس آمریکا در زندان به سر می‌برد احتمالا با مجازات مرگ روبه‌رو خواهد شد.

حادثه 24 - مرد کنیایی که به جرم قتل دست‌کم 22زن سالمند در ایالت تگزاس آمریکا در زندان به سر می‌برد احتمالا با مجازات مرگ روبه‌رو خواهد شد.

به نقل از رسانه‌های آمریکا، بیلی کمیرمیر 47ساله، 2سال پیش و به‌دنبال قتل زنی 81ساله به نام لوتی هریس در شهر دالاس دستگیر شد. زن سالخورده به تنهایی در آپارتمانی در این شهر زندگی می‌کرد و بیلی که اصالتا اهل کشور کنیاست به‌عنوان تعمیرکار و برای تعمیر لوله‌های فرسوده به خانه این زن رفته بود. وقتی جسد لوتی هریس در آپارتمانش پیدا و در بررسی‌های تخصصی معلوم شد که او خفه شده و به قتل رسیده است، تحقیقات پلیس برای کشف راز این جنایت آغاز شد. مأموران در بررسی‌ها متوجه شدند که بیلی کمیرمیر 47ساله آخرین کسی بوده که به خانه این زن رفت‌وآمد داشته است. از سوی دیگر بررسی پرونده این مرد نشان می‌داد که او پیش از این نیز در جریان پرونده قتل یک زن سالخورده دستگیر شده و مدتی را در زندان گذرانده بود. با این اطلاعات بیلی که احتمال می‌رفت لوتی هریس را به قتل رسانده و سپس دست به سرقت طلا و جواهرات او زده است دستگیر شد اما در جریان تحقیقات مدعی شد که بی‌گناه است و قتلی مرتکب نشده است. با این حال شواهد و مدارک زیادی از سوی پلیس به‌دست آمد که نشان می‌داد این مرد قاتل زن سالخورده است.

به این ترتیب مرد 47ساله به زندان افتاد و تحقیقات در پرونده او ادامه یافت تا اینکه شواهد تازه‌ای به‌دست آمد که نشان می‌داد این مرد در قتل 6زن سالخورده دیگر هم دست دارد. تمامی این زن‌ها بین 76تا 94ساله بودند که تنها زندگی می‌کردند و اجسادشان در داخل آپارتمانشان پیدا شده بود. با این حال علت مرگ بیشتر آنها نامعلوم گزارش شده و همگی آنها به خاک سپرده شده بودند تا اینکه با دستگیری قاتل 47ساله، معلوم شد که این مرد در پوشش تعمیرکار به خانه این قربانیان رفت‌وآمد داشته است. بنابراین فرضیه اینکه بیلی همه این زنان را به قتل رسانده و جواهرات آنها را سرقت کرده، مدنظر قرار گرفت و با بررسی‌های بیشتر سرنخ‌هایی به‌دست آمد که این فرضیه را قوت می‌بخشید.

کارآگاهان پلیس که احتمال می‌دادند قاتل زنان سالخورده جنایت‌های بیشتری را رقم زده باشد، بررسی‌های خود را ادامه دادند و حالا دادستان‌های دالاس معتقدند که مرد جنایتکار عامل قتل دست‌کم 22زن سالخورده است که همگی آنها را با انگیزه سرقت خفه کرده است. تلاش آنها برای صدور حکم اعدام برای این مرد آغاز شده و هفته گذشته رسانه‌های آمریکا خبر دادند که بیلی کمیرمیر احتمالا به اتهام قتل مادربزرگ‌ها به اعدام محکوم خواهد شد.

ارسال نظر