زمان مطالعه: 2 دقیقه

انفجار مواد محترقه دو نوجوان را تا یک قدمی مرگ پیش برد

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی از مجروح شدن دو نوجوان به علت انفجار مواد محترقه دست ساز در یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های شهر اراک خبر داد.
14 اسفند 1398
شناسه : 29987
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/29987
459+
بالا
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی از مجروح شدن دو نوجوان به علت انفجار مواد محترقه دست ساز در یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های شهر اراک خبر داد.

حادثه 24 - معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی از مجروح شدن دو نوجوان به علت انفجار مواد محترقه دست ساز در یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های شهر اراک خبر داد.

سرهنگ محمود خلجی در این باره اظهار داشت: عصر روز گذشته گزارشی از انفجاری در یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های شهر اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که دو نوجوان در حال ساخت مواد محترقه دست ساز در این منزل مسکونی بودند که به علت انفجار مواد محترقه، هر دو نفر دچار سوختگی و مصدومیت شده اند که بلافاصله توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: بر اثر این انفجار همچنین بخشی از ساختمان دچار حریق شده بود که با حضور تیم‌های آتش نشانی، آتش خاموش و محل ایمن سازی شد.

خلجی خاطر نشان کرد: در ادامه بررسی‌های پلیس یکی دیگر از دوستان دو فرد مجروح به همراه مقدار ۵ کیلوگرم مواد محترقه دست ساز دستگیر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه با تاکید بر تشدید مراقبت‌های خانواده‌ها بر فرزندان خود گفت: شهروندان در صورت داشتن هر گونه اطلاع و گزارش در خصوص خرید و فروش مواد محترقه غیرمجاز، موضوع را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

ارسال نظر