زمان مطالعه: 2 دقیقه

طلسم عجیب زن رمال برای فریب دختران جوان

معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زن رمال در جنوب شرق پایتخت خبر داد.
13 اسفند 1398
شناسه : 29967
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/29967
580+
بالا
معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زن رمال در جنوب شرق پایتخت خبر داد.

حادثه 24 - معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زن رمال در جنوب شرق پایتخت خبر داد.

سرهنگ‌ ناصری نژاد دراین باره گفت:‌ چندی قبل ماموران قرارگاه جلب محکومان متواری، از فراری بودن یک زن که از طریق رمالی و فالگیری اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان کرده بود، با خبر شده و با توجه به صدور حکم محکومیت برای این زن و متواری بودن وی،  اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری متهم را آغاز کردند.

ناصری‌نژاد با بیان اینکه ماموران در جریان تحقیقات خود محل اختفای این زن رمال و فالگیر را شناسایی کردند، تصریح کرد:‌ در تحقیقات ماموران مشخص شد که این زن همچنان اقدام به رمالی و فالگیری کرده و پس از مراجعه‌ سوژه‌هایش که عمدتا دختران و زنان جوان بود و دریافت مبالغ گزاف از آنها، این افراد را تهدید نیز کرده که اگر دوباره به آنان پول ندهد، زندگیشان را طلسم خواهد کرد.

وی افزود:‌ در تحقیقات انجام شده، مشخص شد که این زن در مجموع بالغ بر ۸۰ میلیون تومان از مراجعه‌کنندگانش اخاذی و به یکی از شهرهای شمالی کشور فرار کرده است.

معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اخذ مجوزهای قضایی برای دستگیری متهم گفت:‌ ماموران در جریان تحقیقات با خبر شدند که این زن برای مدتی به تهران بازگشته است که بلافاصله برای دستگیری‌اش وارد عمل شده و او را در مخفیگاهش در جنوب‌شرق تهران دستگیر کردند.

ناصری نژاد با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد، گفت: هشت نفر از شکات پرونده نیز شناسایی شده و این فرد با پرونده تشکیل شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

ارسال نظر