زمان مطالعه: 2 دقیقه

نصب کارت خوان در دفتر وکلا، به روایت رئیس کانون وکلا

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز جزئیات تازه ای از فراخوان نصب سامانه پایانه فروشگاهی و پیامک های ارسالی به وکلا را بازگو کرد.
27 بهمن 1398
شناسه : 29544
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/29544
695+
بالا
رییس کانون وکلای دادگستری مرکز جزئیات تازه ای از فراخوان نصب سامانه پایانه فروشگاهی و پیامک های ارسالی به وکلا را بازگو کرد.

حادثه 24 - رییس کانون وکلای دادگستری مرکز جزئیات تازه ای از فراخوان نصب سامانه پایانه فروشگاهی و پیامک های ارسالی به وکلا را بازگو کرد.

دکتر عیسی امینی، ضمن تاکید بر ضرورت شفاف سازی درآمدهای مودیان مالیاتی، تکلیف و حدود آن را در راستای قانون، لازم الاجرا و منطقی دانست و گفت: با توجه به ماهیت حرفه وکالت نصب کارت خوان انطباقی با این حرفه ندارد و مستلزم حکم قانونی است. وی ادامه داد: بر فرض تجویز قانون اگر سازمان مالیاتی در پی اجرای این طرح است باید دستور العمل دقیق و قابل اجرا برای نصب کارت خوان و نحوه وصول از این طریق را با همکاری سازمان مربوطه (کانون های وکلای دادگستری) تهیه می کرد.

دکتر امینی خاطرنشان کرد: اینکه در پاسخ به کانون مرکز اعلام شود با نماینده اسکودا در مورد نصب کارت خوان توافق شده است صرف نظر از درستی یا نادرستی این خبر تاکید می کنم که اسکودا از طرف این کانون و وکلای دادگستری سمتی ندارد. سیاست کانون وکلای دادگستری قبل از توسل به مراجع قضایی، حل این مشکل از طریق جلسات راهبردی با وزارت امور اقتصادی و دارایی و حل اختلاف دیدگاه ها است که در این راستا، جلسه ای نیز روز دوشنبه در آن مرجع خواهیم داشت.

وی به وکلا اطمینان داد که هیئت مدیره از حقوق قانونی آنها دفاع کرده و پیگیر این موضوع است.

ارسال نظر